مسئله فلسطین نشانگر وحدت امت اسلامی است/ برای جمهوری اسلامی شیعه و سنی فرقی ندارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، مسلمین خوجت الاسلام و طیبی فر روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای روحانی استان کردستان در سنندج اظهار داشتند: روحانیت کشور بیش از 4 هزار شهید در راه اعتلای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی افزود: حرکت دینی ایران به فرماندهی مجاهدین فراگیر زلزله سیاسی را در جهان به وجود آورده که همچنان پس از 43 سال شاهد سردرگمی جبهه استکبار هستیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اسلام در اداره امور نقش کلیدی و کلیدی دارد و این را جهانیان به خوبی درک می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر افزود: انقلاب اسلامی ایران الهام بخش مقاومت در برابر مستکبرترین مستکبرین جهان در دنیای ملت های آزادی خواه بوده و اکنون در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و عراق شاهد این مقاومت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هشت سال جنگ بین المللی را علیه ملت ایران به راه انداختند اما در نهایت پرچم کاپیتولاسیون را به اهتزاز درآوردند و قدرت ملت ایران را پذیرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: دشمنان سه سیاست محوری را برای تضعیف جبهه مقاومت و اقتدار ملت ایران در پیش گرفته اند و مبارزه همه جانبه با اندیشه های اسلامی در اولویت توطئه های دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: ایجاد همین باورها، ترویج اسلام آمریکایی و انگلیسی، تغییر سبک زندگی در جهان با معیارهای غربی از دیگر سیاست هایی است که آمریکایی ها برای تضعیف محور مقاومت اسلامی دنبال می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با اصل اسلام مشکل دارند و می خواهند آموزه های اسلامی در هیچ جای دنیا منعکس نشود.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: قرن هاست که شاهد زندگی مسالمت آمیز پیروان مذاهب اسلامی بوده ایم و هیچ گاه شاهد جنگ بین پیروان مذاهب شیعه و سنی نبوده ایم.

وی افزود: آمریکا که با اصل اسلام مشکل دارد در ادبیات خود در سال های اخیر چگونه با شیعه و سنی برخورد کرده است، پس این نشان از نقشه های تفرقه افکنانه آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر خاطرنشان کرد: فرقی بین جمهوری اسلامی شیعه و سنی وجود ندارد و همانطور که برادران شیعه حزب الله لبنان کمک می کنند، مردم سنی غزه نیز کمک می کنند.

وی افزود: یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و این امر نه تنها با همت فرقه محقق می شود، بلکه با مشارکت همه جهان اسلام امکان پذیر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئله فلسطین شاخص وحدت امت اسلامی است و هر گروهی که در این زمینه اقدام کند جمهوری اسلامی از این گروه حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید