مسئولان باید با درایت عملی و امید مشکلات مردم را حل کنند


ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913553

امام جمعه قم گفت: بر مسئولان واجب است که مشکلات مردم را آگاهانه و دلگرم کننده حل کنند و همچنین لازم است مسئولان از نیروهای موثر و توانمند برای حل مشکلات مردم استفاده کنند و دریغ نکنند. لحظه ای در مورد انتقال بانیان وضعیت فعلی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، آیت الله سعیدی در خطبه نماز جمعه امروز قم که در مصلی مقدس قم برگزار شد، با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی که به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شده است. مکتب ایمان و اخلاص و به موقع در میدان است این خطر و برخورد با دشمنان است.

وی افزود: بسیج در طول تاریخ همواره در خدمت انقلاب بوده و این اهمیت در جنگ 8 ساله به خوبی نمایان شد. او از آن زمان در مقاطع مختلف از سیل و زلزله گرفته تا مناسبت های دیگر در خدمت مردم و انقلاب بوده است».

ساعدی با اشاره به اینکه بسیج در اغتشاشات اخیر در کنار نیروی انتظامی سرافراز و مقتدر ایستادگی کرد، گفت: بسیج از مقصر جلوه دادن هراسی نداشت و این روحیه رشادت بود که وقتی این دانش آموز فداکار برای نجات جان مردم نارنجک زد. در دستش منفجر شد. می توان نام برد، خدا را شکر، مردم صدمه ای ندیده اند.

وی افزود: این آشوب ها حاصل چهار دهه تجربه و طراحی دشمنان اسلام و ایران و خشم شدید آنان از عزت و عظمت ایران در منطقه و جهان است.

امام جمعه قم دشمنی آنان با ایران و اسلام را آشکار و گستاخانه عنوان کرد و تصریح کرد: رسانه های دشمنان نظام نیز در مسیر سیاست های خود شرکت های خود را برای نشر اکاذیب فعال کرده اند تا با تحریف واقعیت ها به اهداف خود برسند. .

وی تاکید کرد: نقش دشمن در اغتشاشات به معنای بی توجهی به کمبودها، گرانی ها، بیکاری و مطالبات مردم نیست، بلکه ضروری است مسئولان مشکلات مردم را مدبرانه و امیدوارانه حل کنند. همچنین لازم است مسئولان کارآمد باشند و بتوانند از آن برای حل مشکلات مردم استفاده کنند و لحظه ای در تکان دادن بانیان وضع موجود تردید نداشته باشند.

سعیدی بیان کرد: مردم در اتفاقات اخیر نشان داده اند که متخصص زمان هستند و در همه زمینه ها پیشگام هستند.

وی خاطرنشان کرد: اما متأسفانه برخی از خواص آنطور که باید وارد عرصه نشده اند و مردم گلایه دارند و انتظار دارند شخصیت های موثر جریان سازی کنند و در کنار مردم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید