مسئولان باید درباره اقدام جهادی اقتصادی توضیح دهند/ عاملان آبادادی محاکمه شوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام محمدعلی قدس پور امام جمعه موقت و خطیب نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تسلیت ایام شهادت بنیانگذار مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) گفت: امام صادق (ع) اولین نفر بودند که این فرصت را در زمان امام خود بیابد و تقوای حکومت را تبیین و اعمال کند.

امام جمعه سمنان در ادامه روز جمعه با بیان اینکه امام ششم شرایط و ضوابط و صفات حکومت اسلامی را بیان کردند، گفت: هیئت حاکمه جامعه اسلامی در راستای حکم خداست و امام صادق(ع) فرمودند اگر کسی حکومت را نپذیرد. حکومت جامعه اسلامی، او مشرک است.

حجت الاسلام قدس پور با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) گفت: ایشان فرمودند تورم و گرانی در جامعه آثار زیانبار زیادی دارد و علاوه بر فشار اقتصادی بر مردم، عواقب بداخلاقی و بداخلاقی را نیز در جامعه به دنبال خواهد داشت. . مسئولان باید به تقوای حکومت احترام بگذارند.

وی با اشاره به این جدیت خطاب به مسئولان وقت گفت: مسئولان باید سعی کنند در کنار عملیات اقتصادی انجام شده برای ایجاد آرامش در جامعه، کاربرد فرهنگی را نیز لحاظ کنند.

امام جمعه موقت سمنان در بخشی دیگر از خطبه های خود با اشاره به حرکت اقتصادی دولت و انتقاد از برخی مسئولان افزود: اقداماتی انجام دهید که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

وی تبیین مقام معظم رهبری را بسیار فراتر از تبیین و تفسیر دانست و تصریح کرد: هدف معظم له از جهاد تبیین شده در گام دوم انقلاب، بسط و بررسی ابعاد مختلف مسائل اسلامی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با انتقاد از عملکرد شورا و شهرداری سمنان اذعان می کند: کنگره شهدای روحانی در شاهرود برگزار شد اما مسئولان شهرستان هیچ اقدامی برای نمایندگی شهدای استان انجام ندادند.

حجت الاسلام گود اسپور حادثه آبادان را حادثه ای تلخ خواند و گفت: باید برای کسانی که اینگونه باعث مرگ هموطنان خود شدند دادگاه علنی برگزار شود و دادگاه آنها علنی برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید