مسئولان باید پاسخگوی شبهات ذهنی جوانان باشند


ساعت: 23:58
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913412

سردار حبیبی گفت: دشمن حرفی برای گفتن ندارد اما دروغ و شبهه را به جان جوانان می اندازد و مسئولان باید توجه کنند و این مسائل را روشن کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در همایش ربع اسلامی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج امروز در تالار حافظ شیراز با حضور روسای ادارات نیروی انتظامی شرق شیراز برگزار شد، گفت: ایستگاه‌ها، شهرداری‌ها و بسیجیان شرق شیراز: «مردم لغزش کرده‌اند و خیزشان به خاطر این است که یا نمی‌خواهند بفهمند یا ما به آنها نمی‌فهمیم.

و افزود: شک به غده ای سرطانی در روح و جسم تبدیل شده و حائل میان حق و باطل است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس تصریح کرد: چرا یک جوان باید به سمت پایین انداختن پرچم خود به عنوان مقدس ترین نماد یک کشور برود در حالی که جان های زیادی برای به اهتزاز درآوردن این نماد قربانی شده است و چرا یک جوان باید به مردم آزار دهد. اکثر مردم عزیزی که دوستشان داریم آرام آرام

سردار حبیبی تصریح کرد: شبهات باعث بی اطلاعی این جوان شد و خود جوان به دنبال حقیقت نبود و ما فضایی را فراهم نکردیم که بتوان به شبهات پاسخ داد.

وی افزود: من با تعداد زیادی از دستگیرشدگان صحبت کردم و گفتم هر چه می خواهید بگویید و آنها ابتدا مشاهده کردند و بعد هر شبهه ای را مطرح کردند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: با دستگیرشدگان خیلی ساده، آزادانه و با مدارک صحبت کردم و گفتند ای کاش قبلا از این مسائل مطلع بودیم.

وی در خصوص اغتشاشات تصریح کرد: جنگ در فضای مجازی رخ می دهد اما در واقعیت شیر ​​و شیر حسود داریم، مشکلی نداریم.

سردار حبیبی تصریح کرد: تعدادی از این یاغیان آمدند و التماس کردند و من حدود صد نفر را جمع کردم و به محوطه ای بردم که بیش از 40 هزار نفر در آن زندگی می کردند و حتی یک نفر هم به آنها نپیوست.

این مسئول گفت: دشمن حرفی برای گفتن ندارد اما دروغ و شبهه را به جان جوانان می اندازد و مسئولان باید برگردند و این مسائل را روشن کنند.

وی ادامه داد: اگر فردی در حضور شما صحبت کرد، صبر کنید تا بتوانیم افرادی را که با دارایی ها و دیدگاه های ما مزاحم هستند قانع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید