مسئولان باید گره از کار مردم باز کنند


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914348

محمد باکر محمدی لائینی با تاکید بر اینکه بازخورد یادواره های شهدا باید در بطن جامعه و محل خدمت و زندگی مردم احساس شود، گفت: باید گره از کار مردم باز کنیم زیرا این آرزوست. از شهدا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی عصر امروز ضمن ادای احترام به رئیس شهید شمع هشت بانک صادرات استان مازندران به مناسبت هفته بسیج و ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) گفت: حضرت زینب (س) (ع) یک پرستار نمونه بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر اهمیت حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و اندیشه های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: حضرت زینب(س) دستاوردهای قیام عاشورا را به بهترین نحو حفظ و انتقال داد. راه ممکن

محمدی لائینی در ادامه سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: روایت دستاوردهای دفاع مقدس و بیان جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین راه مقابله با هجمه دفاع مقدس است. دشمنان دفاع از انقلاب.

وی با بیان اینکه اگر جهاد نباشد دشمنان انقلاب حق و باطل و شهید و جلاد را جایگزین تبلیغات باطل می کنند، آنها نمونه کاملی بودند.

محمدی لائینی به جنایات منافقین و تجزیه طلبان در ایران به ویژه تهران اشاره کرد و تصریح کرد: آنها نیز برای حمله به انقلاب اسلامی 17 هزار قتل کور کردند و خود را حامی حقوق بشر می دانند.

وی با بیان اینکه روایت حضرت زینب (س) و امام سجاد (علیه السلام) روایتی از صحنه قیام عاشورا است که خودشان شاهد قیام حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) بوده اند، گفت: ببینید. انسان فلسفه همراهی با اهل بیت امام حسین (علیه السلام) در صحنه کربلا را درک می کند. ماموریت این انجمن حفظ و تبلیغ اهداف قیام عاشورا است.

محمدی لائینی بر لزوم حفظ و نشر آثار و اندیشه های شهدا، جانبازان و آزادگان تاکید کرد و افزود: شکاف نسلی به این معناست که یک نسل جان خود را برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی بدهد و تا دندان مسلح در مقابل دشمن بایستد. اما نسلی بدون مرور و خواندن این دستاوردها باید ضد انقلاب را همراهی کند.

وی بر لزوم بازخوانی اسناد لانه جاسوسی تاکید کرد و گفت: جنایات آمریکا و انگلیس باید در کتاب های درسی بیان و تبیین شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان باید با همت خانواده های مقام معظم رهبری تبیین و ترویج شود، افزود: بانک صادرات هر ساله یادواره ای را برای تقدیم و تجلیل از شهدای این بانک برگزار می کند. ، عملی است در خور ستایش. در کنار این مراسم باید به حفظ و نشر افکار شهدا نیز توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه بازخورد یادواره های شهدا باید در بطن جامعه و محل خدمت و زندگی مردم احساس شود، گفت: باید گره از زحمات مردم باز کنیم زیرا این آرزوی شهداست.

محمدی لائینی افزود: تمسک به قرآن، اقامه نماز، حفظ عفاف و حجاب، غذا خوردن با چشم پاک و دست پاک، تکریم ارباب رجوع، نوع دوستی، یاد مرگ، رعایت حقوق دیگران و …. باید حاصل یادگار شهدا باشد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید