مسئولان قصد دارند به اجرای دستور سال اعتقاد داشته باشند


ساعت: 21:10
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816820

صباغیان گفت: بدون شک برنامه ریزی در موفقیت در هر زمینه ای نقش اساسی دارد و باید در کنار تلاش هایی که می شود به تحقق آن ایمان داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال جدید با عنوان «تولید; برپایی دانش و اشتغال زایی گفت: نوروز باستانی و آغاز سال نو را به همه هموطنان به ویژه مردم استان یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم سالی پر برکت و پربرکت در راستای فرامین مقام معظم رهبری داشته باشیم. رهبر انقلاب اسلامی.

صباغیان با بیان اینکه اساس هر جامعه ای بر تولید این کشور استوار است، افزود: اشتغال یکی دیگر از ابعاد تولید است که می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند. اما با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ممکن است تولید ایده ای باشد که کبنا مبتنی بر دانش یا دانش باشد، بنابراین با تدبیر ایشان این نامگذاری بسیار مناسب با شرایط کشور است.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم با تاکید بر اینکه باید عناوین سال در حوزه اجرا و جذب نیروهای اجرایی را از عرصه شعار حذف کرد و متوجه شد: بدون شک موفقیت در هر زمینه ای است. برنامه ریزی خود گویای آن است و باید در کنار تلاش هایی که می توان انجام داد، تحقق آن را باور کنیم.

صباگیان بیان کرد: آثار و برکات این مصوبه می تواند آینده کشور را متحول کند چرا که دستاوردها و دانش و علوم مختلف در این زمینه قادر است جهش های علمی بزرگی برای حال و آینده کشور داشته باشد.

وی با اشاره به چالش های پیش روی این مصوبه گفت: مدیران باید تلاش کنند تا احکام سال را لباس عملیاتی بپوشانند و وارد میدان شوند چرا که اگر میسر نمی شد رهبر فرزانه و عاقل انقلاب این فرمان را نمی خواند. از سال. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید