مسئولان نباید از ما به عنوان وسیله ملاقات استفاده کنند / بازیکنان زیر 25 سال را بدون شرکت در دوره زبان آموزش نمی دهم

ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789244

تیمی که صاحب گنجینه فوتبال است نباید مشکل بودجه داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان گفت: کارکنان ما نباید ما را وسیله بازدید خود قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان گفت: بازی سختی مقابل پیکان در پیش داریم. ما معتقدیم که تمام مسابقات قهرمانی سخت است و شما با تیمی بازی می کنید که کاملا از تفکرات سرمربی مطلع هستیم.

وی ادامه داد: سودای سه امتیاز خانگی چند بازی اخیر را داریم. شکل بازی ما خلق موقعیت است اما در رسیدن به هدف به خود و هواداران آسیب می زنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اتفاقات هفته گذشته، جمع بندی من این است که روز خوبی را مقابل تیم فوتبال پیکان خواهیم داشت. تلاش می کنیم سه امتیاز اول خانگی را به هواداران بدهیم.

منصوریان افزود: آبادان یکی از شهرهایی است که از هواداران سوال می کنیم. این تیم به اندازه تیم های پایتخت برای هوادارانش مهم است. در مجموع سعی می کنیم تیم را از هر گونه حاشیه ای دور نگه داریم و از وضعیت تیم اطلاعی نداشتم اما از مسئولین شهرستان و همه کسانی که در دستیابی به منابع مالی تاثیرگذار هستند می خواهم به ما کمک کنند چرا که اینها به کمک نیاز داریم. روزها. بعد از مرگ سهراب دارو داریم و نداریم.
وی ادامه داد: هرکسی احساس می کند می تواند کمک کند باید بیاید. در غیر این صورت نباید باشد و مسئولان نباید از ما به عنوان وسیله ای برای دیدار خود استفاده کنند و همچنین بازیکنان را وسیله ای برای دیدار خود قرار ندهند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: طبق اطلاعاتی که به من رسیده است، نزدیک ترین مهلت ممکن برای تغییر اساسنامه باشگاه 9 ماه است که با این روش امکان پذیر نیست و خیلی زود نیازمند تامین اعتبار هستیم. .
منصوریان گفت: 30 درصد از کل هزینه های ما بین 12 تا 14 میلیارد است. کل تیم ما کمتر از یک مهاجم سطح بالا در لیگ است که در مقایسه با تیم هایی که 450 میلیارد هزینه دارند، بسیار کوچک است. اگر به موقع تحویل داده شود، بلند می شویم.

او گفت: «برای تیمی که دارای گنجینه فوتبال است، این مبالغ چیزی نیست. نتیجه گیری من این است که با توجه به پتانسیل فوتبال در آبادان، تایید مالی 200-300 میلیاردی در فوتبال آبادان مشکل بسیار رایجی است.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: پیکان تیم بسیار محکمی است و سرمربی این تیم بر اساس نوع فوتبال خودش سیستم دفاعی تیمش را محکم بسته است. فردا دوباره با ترکیب جدید به میدان می رویم و 5 بازیکن جدید به مجموعه اضافه می شوند. سعی می کنیم فردا بهترین و سریع ترین تیم را در زمین داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان تیم صنعت نفت گفت: محمود مطلق زاده تنها می توانست کفش فوتبال بپوشد زیرا ران نازکش آسیب دیده بود. افراد در صنعت در حال آموزش هستند و این خبر خوبی است. باته سعید فردا در لیست است. فرزاد جعفری آمد و فردا حسین ساکی را داریم. امید خالدی و امید حامدی فر مصدومیت خاصی ندارند. نسبت به دیدارهای قبل دست بیشتری خواهیم داشت و فقط از بازیکنان می خواهم که اشتباهات فردی نکنند چرا که مقابل استقلال با 17 اشتباه انفرادی به حریف فرصت دادیم. اگر ضریب خطای شهرمان را کم کنیم، می توانیم امیدوار باشیم که در خانه پیروز شویم.
سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: عباس بوعذر در حال آماده سازی است. ما روی این بازیکن خیلی حساس هستیم و امیدوارم در یکی دو هفته آینده به فرم کامل خود برسد.

منصوریان ادامه داد: ما جوانان با استعداد زیادی داریم و دلم می‌سوزد که پول و ستاره کم داریم، اما تیم‌های دیگر پر پول و کم ستاره هستند! در 4 سال آینده به اوج می رسد، اما برای پرورش این استعدادها به زمان نیاز داریم. به همین دلیل اعلام کرده ایم که تمامی بازیکنان زیر 25 سال از هفته آینده باید هفته ای دو جلسه کلاس زبان شرکت کنند در غیر این صورت در تمرینات شرکت نخواهند کرد زیرا باید به آنها توضیح دهیم که اگر فردا وارد فوتبال حرفه ای شوند چه کار کنند. . و فوتبال اروپا شدند و با بدیهیات شروع به کار نکردند.

او با اشاره به اینکه تیم مهاجم در هفت هفته اخیر گل نزده است، گفت: برای من مهم نیست که چه کسی گل زده است. پیروزی برای من مهم است. ما هنوز در خط حمله موفق نیستیم و به دنبال مهاجمی هستم تا به خواسته مان عمل کنم. از دقیقه 80 به بعد بر استقلال و از دقیقه 75 به بعد بر پرسپولیس مسلط بودیم. روحیه ما در پایان مسابقه بهتر می شود، زیرا روند تمرینی ما در حال افزایش است. در حالی که 15 دقیقه استقلال را مرور می کنم، متاسفم که نتوانستیم از موقعیت استفاده کنیم، اما باید تغییراتی در خط حمله ایجاد کنیم و فردا با خط حمله کاملا جدید وارد زمین می شویم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید