مسئول اطلاع رسانی افسران نان: نصب کارتخوان های جدید در نانوایی های پایتخت / خانوارها محدودیتی برای خرید نان ندارد.

مسئول اطلاع رسانی افسران نان: نصب کارتخوان های جدید در نانوایی های پایتخت / خانوارها محدودیتی برای خرید نان ندارد.

میثم جعفری با بیان اینکه تاکید کرده ایم یارانه نان شامل مردم نمی شود، گفت: هرکس با هر کارت بانکی می تواند با همان قیمت های مصوب و موجود نان بخرد و قیمت نان تغییر نمی کند.

میثم جعفری درباره نصب کارتخوان های جدید در نانوایی های پایتخت و دلایل تعویض کارتخوان ها گفت:.

وی با بیان اینکه تاکید کردیم یارانه نان به مردم تعلق نمی گیرد، گفت: هر فردی با هر کارت بانکی می تواند با همان قیمت های مصوب و موجود نان بخرد و قیمت نان تغییر نمی کند.

مسئول اطلاع رسانی ستاد نان در خصوص نصب کارتخوان های جدید ادامه داد: آرد توزیع شده بین نانوایی ها با قیمت یارانه ای در برخی نانوایی ها خارج از چرخه تولید نان و شیرینی است. بنابراین برای اینکه آرد یارانه ای به دست مردم برسد و از چرخه تولید نان خارج نشود، دستگاه های کارتخوان جدیدی نصب شده است که میزان فروش نان هر نانوایی را مشخص می کند.

جعفری افزود: این کارتخوان های جدید نرم افزار و سوئیچ تعریف کرده اند که میزان فروش هر نانوایی را مشخص می کند. مثلاً مشخص می شود که هر نانوا در روز چقدر نان می فروشد. به عنوان مثال، اگر نانوایی روزانه 2000 قرص نان بفروشد، مقدار آرد مصرفی برای تولید این مقدار نان در آینده مشخص است، بر اساس میزان آرد مصرفی برای فروش، آن تعداد نان به آن نان اختصاص می یابد. نان. محصولات

وی گفت: در واقع یارانه نان هوشمند خواهد بود و از این به بعد یک کنتور برای آرد فروخته شده و میزان فروش نان خواهیم داشت.

دبیر اطلاع رسانی ستاد نان تاکید کرد: خانوار هیچ محدودیتی برای خرید نان نخواهند داشت و این محدودیت ایجاد نمی شود که خانوار بسته به تعداد می تواند روزانه یا ماهانه مقدار معینی نان داشته باشد. از اعضا و جمعیت اما اگر شخصی معامله و خرید غیرمنطقی داشته باشد، بررسی و نظارت می شود. ما محدودیتی در خرید نداریم، اما مصرف شخصی نیز محدودیت خاصی دارد و خرید غیرمنطقی را در نظر می گیریم، زیرا ممکن است حجم زیادی از خرید نان برای مصرف دام مصرف شود و افراد خارج از صنف مقادیر زیادی نان را برای شخصی خریداری کنند. فروش در مزارع.

وی ادامه داد: برنامه این است که اگر خانواده ای اقدام به خرید حجم زیادی نان کرد پیامکی برای سرپرست خانوار ارسال شود و موضوع بررسی شود، بنابراین اگر دلیل غیرمنطقی برای این خرید زیاد وجود داشته باشد. متوقف خواهد شد.”

جعفری با اشاره به خرید مقادیر زیادی نان از اصناف افزود: البته خرید نان از برخی اصناف مانند پخت و پز و یا خرید نان خوابگاهی، بیمارستانی و… است. این موضوع گنجانده نخواهد شد. تمامی اصنافی که نان زیادی مصرف می کنند با کمک وزارت صمت و خود اصناف شناسایی و اطلاعات آنها به دست می آید و از سایر اصناف و اقشار جدا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید