مسابقات جهانی تنیس تیم های تنیس ایران به مسابقات مقدماتی جام جهانی هند راه یافتند


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811185

تیم های ملی زیر 16 سال ایران حق حضور در مسابقات انتخابی جهانی را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ نمایندگان جوانان کشورمان در دیدار مقابل نمایندگان سنگاپور به برتری دست یافتند و جواز حضور در فینال پیش انتخابی جهان و رقابت های انتخابی جهانی را دریافت کردند.

تیم های ملی ایران صبح امروز در مرحله نیمه نهایی پسران و دختران برای حضور در فینال بازی ها راهی سنگاپور شدند.

در این مرحله تیم پسران ایران در اولین دیدار از بخش انفرادی با بازی امیرعلی قوام به مصاف نماینده سنگاپور رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه (2-6، 3-6) به سود یک به پایان رسید. نماینده کشورمان

کسری رحمانی در دومین دیدار با نتیجه (3-6، 3/6 و 1-6) حریف خود را شکست داد تا با این امتیاز نمایندگان کشورمان به فینال بازی ها راه یابند.

برای دختران، تیم ایران اولین بازی انفرادی را با پیروزی (0-6 و 1-6) نیلی عطفی مقابل تنیسور سنگاپور آغاز کرد و در دومین مسابقه طولانی فرزامی (4-6، 2-6) پیروز شد. ) مقابل حریف خود پیروز شد تا دختران ایرانی نیز مجوز نهایی را دریافت کنند.

با نتایج کسب شده، تیم های ملی دختر و پسر کشورمان ضمن حضور در دیدار فینال جواز حضور در رقابت های انتخابی جهانی هند را دریافت کردند.

ماندگار فرزامی، نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان مربیان مونا نوریان و تیم پسران متشکل از کسری رحمانی، امیرعلی قوام و وسام پاروکی مربی تونی آندرویچ نماینده کشورمان در این دوره رقابتی هستند.

نمایندگانی از 26 کشور در بخش پسران و نمایندگان 20 کشور در بخش دختران حضور دارند و از 2 تا 7 مارس در کلمبو دیدار خواهند کرد تا جواز حضور در مسابقات مقدماتی آسیا را کسب کنند.

عباس هیلتاش به عنوان مدیر فنی و هومن سابوتی سرپرست تیم های اعزامی به این مسابقات خواهند بود.

مسابقات مقدماتی جهانی در بخش پسران به نام جام دیویس و بخش دختران به نام جام بیلی جین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید