مسابقات جهانی شمشیربازی محرومیت شمشیربازان زنان فلور و اپه ایران از مسابقات


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883723

نمایندگان فویل بانوان و شمشیربازی اپی مردان ایران از مسابقات جهانی شمشیربازی مصر خارج شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر، شمشیربازان ایرانی با سلاح های فلور و اپه به رقابت پرداختند و حذف شدند.

زهرا کارگر و هانیه خوشچو دو نماینده کشورمان از ادامه مرحله گروهی بازماندند.

هانیه خشاوه با 5 شکست بدون برد و زهرا کارگر نیز با 6 شکست و بدون برد مسابقات را ترک کردند.

زهرا کارگر شریف آبادی در مرحله گروهی فلور بانوان با تیم های آلمان، اوکراین، مصر، مکزیک، اکوادور و لهستان در یک گروه قرار گرفت و نماینده کشورمان مقابل تمامی رقبای خود شکست خورد و در رده آخر قرار گرفت.

هانیه خوشچایی نیز مقابل نمایندگان کره جنوبی، هنگ کنگ، مصر، مکزیک، استرالیا و پرتغال شکست خورد و بدون برد موفق به صعود نشد و در رده ششم قرار گرفت.

در پایان مسابقات فلور بانوان حسن نیت در رده 94 و کارگر در رده 101 قرار گرفتند.

در اپه مردان در مرحله گروهی این رقابت ها محمد رضایی با قبول شکست مقابل حریفان از دور رقابت ها کنار رفت. محمد رحیمی و محمد رضایی عملکرد خوبی نداشتند و با قبول شکست مقابل حریفان حذف شدند.

محمدرضایی مقابل هنگ کنگ، آمریکا، لوکزامبورگ و کره جنوبی شکست خورد و مقابل شمشیربازانی از سوئد و اسلواکی پیروز شد. وی مقابل سونیل کومار نماینده هند در جدول 128 نفره با نتیجه 15 بر 10 پیروز شد و راهی دور بعد شد. وی در جدول 96 نفره مقابل ریچارد اشمیت از آلمان با نتیجه 15 بر 14 شکست خورد و از صعود به جدول 64 نفره اصلی باز ماند..

محمد رحیمی مقابل نمایندگان اوکراین، آذربایجان، هند، کویت و سوئیس به پیروزی رسید و مقابل نماینده برزیل شکست خورد. وی در جدول 128 مقابل خواکین باستوس نماینده شیلی با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و اجازه حضور در ادامه مسابقات داده نشد..

محمد رضایی طادی به تمامی رقبای خود از مصر، شیلی، اسپانیا، عراق، بلژیک و آلمان شکست خورد و صعود نکرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید