مسابقات دانش آموزی «لوپتو» روی سکوی شاد راه اندازی شد


ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916442

با تفاهم بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان سینمایی سوره، به منظور افزایش جریان تولید و توزیع سینمای کودک و نوجوان، صفحه انیمیشن «لوپتو» در قالب یک رویداد فرهنگی در بستر شاد راه اندازی شد. “فیلمبازی” با طرح مسابقه 4 مدرسه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس تفاهم نامه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش، سازمان سینمایی سوره و حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای تقویت تولید و پخش سینمای کودک و نوجوان، صفحه ویژه «لوپتو» انیمیشن بر بستر شاد، در قالب رویداد فرهنگی «فیلمبازی» » با طراحی 4 مسابقه دانش آموزی آغاز شد.

صفحه انیمیشن سینمایی پلتفرم شاد لوپتو با برگزاری رویداد بزرگ «بازی سینمایی» و طراحی 4 بازی با موضوعات دنیای اسباب بازی، Doublershow، Sin Jim و My Doll برای دانش آموزان، هدف تحقق شعار «شادی را می توان ساخت» دارد. این اتفاق از هم اکنون تا پایان اکران «لوپتو» در سینماهای سراسر کشور در حال انجام است.

انیمیشن «لوپتو» که از 20 آبان اکران سینماها را آغاز کرده است با جذب 285 هزار بیننده به مرز 7 میلیارد تومان رسید.

بر اساس آمار سامانه سمفا، سهم دانش آموزان سراسر کشور از فروش این انیمیشن 67 هزار بیننده و 13300000000 ریال است. لازم به ذکر است که مدارس استان های تهران، مشهد و اصفهان پیشتاز استقبال از انیمیشن «لوپتو» هستند.

انیمیشن موزیکال، شاد و مهیج «لوپتو» اولین محصول مرکز پویانمایی سوره به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه در استودیو فرسوی دیمانی توسط هنرمندان جوان کرمانی است. این انیمیشن توسط صدا و سیمای بهمن سبز به نمایش درآمد و در یک ماه اخیر برترین باکس آفیس سینماهای ایران بود.

دیدگاهتان را بنویسید