مسابقات در محیطی امن برگزار خواهد شد


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916587

دیدار نمایندگان تیم های شرکت کننده در فینال لیگ برتر فارس با رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست نمایندگان تیم های شرکت کننده در فینال لیگ برتر کشتی فرنگی صبح امروز با حضور علیرضا دبیر فدراسیون، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و سرمربیان برگزار شد. و نمایندگانی از تیم های فعلی.

علیرضا دبیر در این جلسه با تشکر از تمامی تیم های حاضر در لیگ گفت: لیگ برای ما مهم است و تمام تلاش خود را برای برگزاری بهتر آن به کار می گیریم.

وی با تشکر از مسئولان تیم های شرکت کننده در بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: با حضور تیم های حاضر در لیگ سرمایه وارد کشتی شد و کشتی گیران به منافع مادی دست یافتند.

دبیر در ادامه افزود: مسابقات در فضایی آرام برگزار می شود و خواهشمند است مسئولان برگزاری را در این زمینه یاری کنند و کشتی گیران خود را با آرامش حرکت دهند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به برگزاری جلسه ای با داوران مسابقات، تصریح کرد: در صورت وجود خطا در داوری در تابلوی مسابقه برای حاضران نمایش داده می شود و هیئت ژوری به داور توضیح می دهد. هر کس.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان لیگ برتر هدف ما برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان است تا رزمی کاران و مربیان بتوانند قراردادهای خوبی امضا کنند.

مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی یادگار امام (یادگار امام) بیست و دومین دوره لیگ کشتی فرنگی روز جمعه 27 آذرماه در سالن شهدای هفتم تایر تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید