مسابقات قهرمانی جهان کشتی جوانان در فینال 3 کارگر خارجی


ساعت: 01:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891074

سه کشتی گیر ایرانی به فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مرحله نیمه نهایی پنج دسته نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان عصر جمعه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در نهایت ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی در وزن 87. کیلوگرم و فردین تا 130 کیلوگرم به فینال هدایتی رسیدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش موهای پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل دنیس میهای از رومانی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به حضور حریف خود در دیدار فینال، او را شکست داد. به گروه بازنده ها رفت. نایب قهرمان این گروه به مصاف تامازی گلونتی از گرجستان می رود و در صورت غلبه بر حریف، به مصاف نورستان سوورکولوف از قرقیزستان در رده بندی مدال برنز می رود.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر از سد عزت سریار از ترکیه گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی رومئو بریدزه از گرجستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر از سد چیزو ماریویامای ژاپن گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار با بایمان کریم اف از قرقیزستان مبارزه می کند.

در وزن 77 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول مسعود کاووسی در دور دوم تورنیکه میکلادزه از گرجستان را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی با نتیجه 5 بر صفر و یک TKO مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، کاوشی حذف شد.

در وزن 87 کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور نخست ماریو ووکویچ از صربستان را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر اوندر تویکا از جمهوری چک را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر دونگ هیون یون از کره جنوبی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. چوبانی در این مرحله با نتیجه 8 بر یک لاچین ولیف آذربایجان را شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی با ویگن نظریان از ارمنستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر جوخار اوزاروف از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 آلبرت واردانیان از ارمنستان را شکست داد و راهی نیمه تمام شد. -فینال فینال وی در این دیدار تیموربک نسیم اف از ازبکستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و راهی فینال شد. هدایتی برای کسب مدال طلا به مصاف میخایلو ویشینوتسکی از اوکراین می رود.

از ساعت 19:30 فردا (شنبه) مسابقات در 5 رده و فینال اوزان بالا برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید