مسابقات قهرمانی کشتی کشور صادق زاده برای هفتمین بار قهرمان ایران شد/ جابر به ریاست افتخار می کند

زمان: 17:14
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778650

جابر صادق آزادزاده در فینال کشتی به اضافه 100 کیلوگرم و با حضور آیت الله سید ابراهیم ریضی رئیس جمهور ایران با پیروزی بر امیرمحمدی در سال 1400 قهرمان ایران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور از روز گذشته (شنبه) در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و امروز (یکشنبه) با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

فینال وزن 70 کیلوگرم با حضور آیت الله سید ابراهیم ریزی ، رئیس جمهور ایران و سید حمید سجاجی ، وزیر ورزش برگزار شد.

در فینال وزن 100 کیلوگرم اضافه وزن ، جابر صادق زاده با امیر محمدی ، نایب قهرمان سه رقابت کشتی فرنگی کشور رقابت می کند.

پس از این نبرد ، امیر محمدی چوهه کار بوینورد که سابقه حضور در مسابقات کشتی جهانی را نیز دارد ، صادق زاده را بر دوش خود نهاده و افتخار می کند. این هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور صادق زاده بود. صادق زاده پیش از این 6 بار قهرمان ایران شده بود.

امید هدایتی نیز در فینال وزن 70 کیلوگرم ابراهیم ولیان از خراسان جنوبی را شکست داد.

این مسابقات به افتخار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بیش از 300 شرکت کننده در رقابت برای کسب عنوان برتری و قهرمانی از 31 استان کشور و 33 تیم از کردستان ، خوزستان ، اردبیل ، یزد ، کرمان ، خراسان رضوی برگزار می شود. ، کهگیلویه و بویراحمد ، مرکزی ، قم ، ایلام ، فارس ، سیستان و بلوچستان ، کرمانشاه ، مازندران ، آذربایجان شرقی ، چهارمحال و بختیاری ، سمنان ، تهران ، تهران ، تهران ، قزوین ، اصفهان ، خراسان شمالی ، بوشهر ، آذربایجان غربی ، مناطق هورادور جنوبی لرستان ، گیلان، البرز، قشم، همدان، زنجان و گلستان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید