مسابقات قهرمانی کشور اتومبیلرانی مرحله چهارم مسابقه برگزار می شود

ساعت: 13:34
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923643

مسئول کمیته مسابقات به تشریح برنامه های هفته چهارمین دوره مسابقات پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و موتورسواری؛ علی غفوری آشتیانی رئیس کمیته رانی در خصوص برنامه های این کمیته در هفته مسابقه گفت: از ابتدای هفته جاری تمرینات ورزشکاران در پیست آغاز شد و رانندگانی که ثبت نام کرده اند مجاز به حضور و شرکت در مسابقات هستند. تمرین، و یک هفته یک هفته است.

روز چهارشنبه پنجمین باخمن، طبق برنامه زمان بندی، فرآیند تست های فنی توسط بازرس فنی، زمان بندی دیجیتال با دستگاه “My Laps” و برگزاری دو مسابقه کلاس پراید مقدماتی و پژو 206 مقدماتی انجام می شود. کلاس پنجشنبه روز استراحت است و جمعه نیز طبق برنامه مسابقات سایر کلاس ها برگزار می شود.

رئیس کمیته دوومیدانی گفت: ورزشکاران از شنبه تا سه شنبه در پیست تمرین می کنند و تیم برگزارکننده در تمامی تمرینات حضور دارند و روز سه شنبه به دلیل اینکه روز پایانی تمرینات است و روز سه شنبه پرکاری خواهد بود. همکاران در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز حضور خواهند داشت.» روز شنبه برای بستن ثبت نام و راهنمایی شرکت کنندگان در پیست کنار برگزارکنندگان حضور خواهند داشت.

در صورتی که طبق قوانین، کلاس های جمعه به حد نصاب نرسد، ممکن است کلاس های مقدماتی در روز جمعه برگزار شود که روز سه شنبه نهایی و اطلاع رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید