مسابقات قهرمانی کشور ووشو آغاز انتخابی تیم ملی بانوان در کشم / تالوکاران پکیج های مختلف مشخص شد.

ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789231

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان از صبح پنجشنبه با معرفی برندگان پکیج های مختلف تالو آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرستان درگهان کشم از روز گذشته (پنجشنبه ۱۳ آذرماه) میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی بازی‌های آسیایی هانگژو چین در سال ۲۰۲۲ در بخش بانوان است.

مراحل اول بخش ساندا و تالو در سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد قشم پیگیری شد و نفرات برتر از پکیج های مختلف تالو معرفی شدند.

در این مراسم 218 ورزشکار و مربی از 34 استان و مناطق آزاد سراسر کشور حضور داشتند.

* شخصیت های چانگ چوان شناسایی شدند
مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگجو از سوی دانشگاه آزاد قشم واحد قشم در درگهان پیگیری می شود که برندگان پکیج چانگ چوان مشخص شدند. بر این اساس مهسا سجادی از کوم با امتیاز 32.9 مقام اول را کسب کرد. زهرا جلیلی از البرز با 9.9 دوم شد و نازنین بازدار از ایلام با 97.8 سوم شد.

* معرفی افراد پیشرو از بسته Jinshu-Chiangushu
مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در بازی های آسیایی هانگجو در سال 2022 از سوی دانشگاه آزاد قشم واحد قشم در درگهان پیگیری می شود که برندگان پکیج جین شو – چیانگشو مشخص شدند. بر این اساس مقام اول را روژین شاه محمدی از البرز کسب کرد. دوم الیاس قرقابی از تهران و سوم منیره پناهی از اصفهان.

* بسته تایچی چوان و تایچی جین را با معرفی بهترین افراد به پایان برسانید
مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگژو در سالن ورزشی واحد قشم واقع در شهرستان درگهان پیگیری می شود که برندگان در تایچی چوان و تایچی ججین برگزار می شود. بسته ثابت هستند بر این اساس مقام اول را مرجان کریمی از اصفهان کسب کرد. معصومه طهماسبی از اصفهان دوم شد و زهرا شمسینی از قزوین سوم شد.

* پایان بسته Nanchuan – Nenduo با ارائه بهترین افراد
مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگجو با حضور در دانشگاه آزاد واحد قشم در درگهان پیگیری می شود که برندگان پکیج نانچوان-نان دائو مشخص شدند. بر این اساس مقام اول را فاطمه حیدری از تهران کسب کرد. مطهره فریدنی از فارس دوم شد و فاطمه صالحی از خراسان جنوبی سوم شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید