مسابقات هندبال قهرمانی بانوان جهان/ 19 بازیکن به اردو دعوت شدند/ اعلام برنامه و برنامه مسابقات هندبال دختران اسپانیا

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786306

برگزاری مرحله نهایی اردوی تیم ملی هندبال بانوان

آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان از هازارد 3 پیش از اعزام به جام جهانی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال و اعلام سازمان تیم های ملی، مرحله پایانی اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان برای اعزام به جام جهانی به میزبانی اسپانیا از 12 تا 19 آذرماه جاری در سال 1396 برگزار می شود. تهران.

کادر فنی تیم ملی 19 بازیکن را به این اردو دعوت کرد.

عزت الله رزمگر به عنوان مشاور فنی، کادیجه گنه به عنوان سرمربی، اکرم حبیب لو به عنوان فیزیوتراپ، پونه صفری به عنوان رئیس ارتش و معصومه مصائبی به عنوان رئیس ستاد تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان.

میهمانان دعوت شده می بایست با حضور در کمپ عصر روز چهارشنبه 3 آذرماه در تهران، خیابان سئول شمالی، خود را به پونه صفری سرپرست کمپ معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

فاطمه خلیلی – کوم

زینب بذرافکن – فارس

هانی لک – تهران

حدیث نوروز – اصفهان

خدای بهار – کهگیلویه و بویراحمد

آرزو کیان آرا – خراسان رضوی

مریم یوسفی – تهران

هدی ویسی – اردستان

سونا بیداد – کهگیلویه و بویراحمد

مهربان بدوی – آلبورگ

مینای میهنی – تهران

شیما زارع – مسخره

ستاره رحمانیان – خوزستان

شقایق باپیری – کردستان

هانیه کریمی – تهران

تو هنرمند بودی – بوشهر

نوری عباسی – کوم

عطیه شهسواری – قزوین

الناز قاسمی – کوم

میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان جهان از 10 تا 28 هازارد اسپانیا خواهد بود. در این مسابقات 32 تیم حضور دارند که در قالب 8 تیم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در گروه درجه سانتیگراد این مسابقات با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه است. ایران، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، چین و کره جنوبی سهمیه آسیایی این رقابت ها هستند.

* برنامه مسابقات مرحله گروهی بانوان در جام جهانی

تیم ملی هندبال بانوان ایران 12 آذرماه در جام جهانی به مصاف حریفان خود می رود.

تیم ملی هندبال بانوان ایران به عنوان اولین تیم فوتبال بانوان ایران که برای اولین بار سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد، روزهای 21، 24 و 26 آذرماه در مرحله گروهی حضور خواهد داشت.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در جام جهانی اسپانیا در گروه درجه سانتیگراد وی با تیم های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است.

تیم ملی ایران در اولین بازی خود روز 13 آذر از ساعت 20:30 به وقت ایران به مصاف رومانی می رود، در دومین دیدار روز 14 آذر از ساعت 23 به مصاف نروژ و در سومین بازی مرحله گروهی از ساعت 20:30 به مصاف رومانی می رود. 16 دسامبر جلوتر از قزاقستان است.

مسابقات قهرمانی جهان هندبال به میزبانی شهرهای کاستلو، گرانویس، لیریا و توریویا از 19 آذرماه با حضور تیم های ملی اسپانیا و آرژانتین آغاز و 28 آذرماه با برگزاری دیدار فینال به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید