مسابقات ووشوی قهرمانی نوجوانان جهان از نقره نازنین بازار تا پیروزی قاطع سانداکاران در روز اول


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916130

در اولین روز مسابقات ووشوی جوانان قهرمانی جهان به جز مدال نقره نازنین بازار، تمامی سانداکارهای کشورمان حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، هشتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان از امروز (سه شنبه) در تانگانگ اندونزی آغاز شد و ملی پوشان مردان و زنان ایران که با حمایت «پرداخت الکترونیک سداد» اعزام شدند. شرکت» با مخالفان خود مقابله کردند.

نتایج زیر در روز اول مسابقات به دست آمد:

در رده دختران نازنین بازار در نانچوان به خوبی عمل کرد و در نهایت با امتیاز 9.13 به مدال نقره دست یافت. در این ماده ورزشکاری از چین مقام اول را کسب کرد و نماینده هنگ کنگ سوم شد. این اولین مدال کاروان ووشوی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است.

*کیانا بیابانی در دور اول ساندا بانوان در وزن منهای 52 کیلوگرم با «دیویاناشی» نماینده هند مبارزه کرد و مقابل این حریف پیروز شد. بیابانی در مرحله دوم این مسابقات با «زهرا واهانا» از اندونزی دیدار خواهد کرد.

* دایانا رحیمی در اولین مبارزه خود مقابل اینگ هی اونگ از هنگ کنگ در وزن منهای 56 کیلوگرم زنان پیروز شد. رحیمی در مرحله بعد با «پوسپا آناستازیا» از اندونزی مبارزه خواهد کرد.

* در وزن منهای 52 کیلوگرم آقایان محمد عرفان مقدم در اولین مبارزه به مصاف «ریزکی» اندونزی رفت و بر این حریف پیروز شد. مقدم در دومین دیدار به مصاف برنده دیدار نمایندگان اردن و مصر می رود.

* نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان امیرحسین همتی در دور نخست مقابل «تسنیم اسلام» از بنگلادش به برتری رسید و راهی دور بعد شد. همتی در دومین دیدار با برنده دیدار نمایندگان گرجستان و رومانی مبارزه کرد.

* سهیل موسوی قهرمان دسته 75 کیلوگرم کشورمان با شکست «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین به مرحله دوم راه یافت. موسوی قرار است در مرحله دوم با «محمد سیف» از تونس مبارزه کند.

* رضا سوخوری ملی پوش ایرانی در وزن 75 کیلوگرم در اولین دیدار خود به مصاف «سوپوترا» از هند رفت و پیروز شد. سهری در دور بعد به مصاف دی ژسوس برزیلی می رود.

دومین روز از مسابقات ووشوی قهرمانی نوجوانان جهان فردا (چهارشنبه) پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید