مسابقه تلویزیونی پدربزرگ و مادربزرگ در “بازی خانوادگی”


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856017

مراحل آماده سازی و تزیین مسابقه Family Game از چند هفته پیش آغاز شد و مراحل تولید برای پخش در این هفته از صدا و سیما به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این مسابقه که با محوریت بحث خانواده و جمعیت طراحی شده است به صورت گروهی برگزار می شود و در هر قسمت اعضای سه نسل از یک خانواده صمیمی در چالش های چالش برانگیز و هیجان انگیز در خانواده به رقابت می پردازند.

بازی خانوادگی مسابقه ای خانوادگی است که با یادآوری نقش و جایگاه پدربزرگ و مادربزرگ در خانواده ایرانی، راهکارهایی برای پیوند نسل سوم خانواده با نسل اول با مخاطبان خود و ابعاد سبک زندگی ایرانی-اسلامی در جامعه ارائه می دهد. تعاملات خانواده اصیل ایرانی به صورت طنز. بلند کردن آن هیجان انگیز خواهد بود.

قسمت اول این برنامه قرار است چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 21 وارد افق شود.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه بازی های خانوادگی بزرگ می توانند به عنوان شرکت کننده یا تماشاگر با شماره تلفن 44214826-021 و 09391352148 ثبت نام کنند.

پیش از این مسابقاتی مانند «خانه ما» از شبکه سه و نسیم پخش می شد و حتی در ایام نوروز نیز مستندی به نام «تماس با سیاوش طهمورت» پخش شد که نوعی فرهنگ مناسب سفر را به نمایش می گذاشت. دستور کار او

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید