مسابقه سراسری پایان نامه سه دقیقه ای در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808043

برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی؛

مرحله استانی ششمین دوره مسابقات سراسری سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد با حضور هیئت داوران اساتید دانشگاه های استان و بررسی 23 اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه در جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، مرحله استانی ششمین دوره مسابقات سراسری پایان نامه سه دقیقه ای دانشجویان و دانش آموختگان استان 20 بهمن ماه با حضور هیئت داوران اساتید دانشگاه های استان و بررسی 23 اثر از دانشگاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد. مسابقه دبیرخانه جی.
فریده محمدی، کارشناس جهاد نشر دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و مدیر اجرایی طرح ملی برای مسابقه سه دقیقه ای در حاشیه این مسابقات گفت: حدود 40 نفر از دانشجویان استان برای شرکت در این مسابقات آمادگی دارند. ، تصریح کرد: در مجموع 30 فیلم پاورپوینت و سه دقیقه ای از ارائه پایان نامه توسط دانشجویان به دبیرخانه ششمین مسابقه سراسری پایان نامه سه دقیقه ای رسید. ، سه دانش آموز برای شرکت در مرحله کشوری که در بهار 1401 برگزار می شود انتخاب و معرفی می شوند.
وی با تاکید بر اینکه آثار ارزیابی شده در حوزه های مختلف از جمله مهندسی، دامپزشکی، کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه و منابع طبیعی و علوم زمین و پزشکی از اهداف این مسابقه است، گفت: این رویداد با هدف ایجاد فرصت برگزار می شود. برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه با جامعه و کاربرد تحقیقات دانشجویی.
امیر ترابی، داور گروه فنی و مهندسی، برگزاری مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای را برای دانشجویان دلگرم کننده دانست. می توان آن را به عنوان یک توانایی سه دقیقه ای دید و در محیط های علمی و دانشگاهی به خوبی به مخاطب می دهد که می تواند مورد استفاده و ارتقا باشد که می تواند در مقوله هایی مانند کارآفرینی، تبدیل علم به سرمایه و اشتغال باشد. و درآمدی سودآور باشد.
وی در خصوص معیارهایی که در ارزیابی آثار لحاظ می شود، تصریح کرد: هنرجو باید بتواند در سه دقیقه اثر را به گونه ای ارائه کند که مخاطب کل اثر و لزوم این مطالعه را درک کند.
همچنین حمید برزگر، داور بخش بشردوستانه مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای، با اشاره به مجازی بودن مسابقه به دلیل بیماری عروق کرونر گفت: دانشجویان در تولید ویدئو به کادر، پیشینه و نکات فنی توجه کنند.
وی گفت: امروز شاهد ارائه های خوبی بودیم اما برخی از کارها آنطور که انتظار می رفت نبود، هرچند سمینار آموزشی و توجیهی را طی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید