مسابقه 4000 داوطلب کنکور سراسری شاهین شهر و میم


ساعت: 15:43
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881087

رئیس دانشگاه مرکز پیام نور شاهین شهر اعلام کرد:

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر گفت: 4 هزار داوطلب کنکور سراسری و میم شاهین شهر از هشتم تا یازدهم تیرماه در گروه های آزمایشی هنر، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز; وی از برگزاری کنکور سراسری با 4 هزار داوطلب در شاهین شهر و میم خبر داد و اظهار داشت: این رویداد علمی از 17 تا 20 تیرماه با دو حوزه مجزا خواهر و برادر در گروه های آزمایشی هنر 354 نفر، علوم تجربی 400 برگزار می شود. مردم، علوم انسانی 405 نفر و 431 زبان خارجی.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر با بیان اینکه این دانشگاه یک هزار و 600 داوطلب در کنکور سراسری پذیرفته است افزود: در زمان برگزاری آزمون سراسری دانشگاه پیام نور شاهین شهر به عنوان بخش اصلی شهرستان و مجری برگزاری آزمون سراسری بود. این آزمون دارای مخزن اصلی بود و دانشگاه آزاد و سازمان آموزش و پرورش نیز به عنوان مخزن با دانشگاه همکاری داشتند.

وی ادامه داد: برای تامین امنیت، نظم و سلامت داوطلبان و جلوگیری از حوادث غیر مترقبه علاوه بر نماینده سازمان سنجش، پلیس، آتش نشانی، شبکه بهداشت و درمان، اورژانس، مخابرات، آب، برق و گاز، همچنین همکاری و تعامل مطلوبی وجود دارد که دانشگاه در سراسر کشور آزمون ورودی داشت.

ابراهیمی با ارزیابی تمامی عوامل و ارکان، نماینده سازمان سنجش و سازمان ها و نهادهایی که در برگزاری آزمون ها با مرکز همکاری موثری داشتند، درباره کنکور سراسری گفت: پیشرفت علمی کشور مرهون تلاش دانشگاهیان و جوانان میهن اسلامی که انگیزه بالای آنان زمینه ساز پیشرفت و اقتدار علمی است به سوی افق روشن آینده حرکت می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر با بیان اینکه امیدواریم جوانان و دانشجویان کشور با عزم جدی و اعتقاد راسخ در دستیابی به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و تلاش های جهادی در عرصه علم و فناوری عملکرد موثری داشته باشند. و حضور سرافرازانه و افزود: بسیار خرسندیم که در این رویداد علمی کنکور سراسری امسال رسالت بزرگ خود را به انجام رساندیم.

در این آزمون ها علاوه بر راه اندازی عیوب شمار و باجه واریزی، اقداماتی از قبیل نصب بنر تبلیغاتی پذیرش دانشجو بدون آزمون، تهیه و توزیع بروشور رشته ها و مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور و کسب اطلاعات شخصی انجام می شود. و شماره تماس کاندیداها نیز گرفته شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید