مستر گل پرسپولیس کارلوس کی روش را شسته و پراکنده کرد

مستر گل پرسپولیس کارلوس کی روش را شسته و پراکنده کرد

فرشاد پیوس درباره تساوی خانگی پرسپولیس مقابل آلومینیوم که باعث از دست دادن سرخ‌ها در صدر جدول شد، گفت: پرسپولیس می‌توانست با شکست آلومینیوم فاصله امتیازی خود را با سپاهان حفظ کند اما اتفاقی در آن بازی افتاد که پرسپولیس را بعد از چند بار در صدر جدول قرار داد. هفته ها جدول 10 نفره پرسپولیس را از دست داد و اخراج بیرانوند روی بازی تاثیر گذاشت. همچنین در این دیدار داور می توانست تصمیمات بهتری بگیرد و به نظرم اشتباهات گروه داوری در نتیجه تاثیر داشت.

وی ادامه داد: اشتباهات داوری در دو بازی اخیر مقابل فولاد و آلومینیوم گل محمدی را به شدت عصبانی کرد و این موضوع باعث شد که پس از بازی با آلومینیوم با ناراحتی زیادی صحبت کند و بگوید در بازی های آینده با تیم امید بازی خواهد کرد. پرسپولیس در مسابقات شرکت می کند. فکر نمی کنم گل محمدی واقعاً بخواهد این کار را انجام دهد. صنعت نفت تیم خوب و خطرناکی است و بازی در خانه سخت است. به یحیی حق می دهم چون تیمش در کورس قهرمانی است و یک امتیاز می تواند قهرمانی پرسپولیس را در پایان فصل تهدید کند.

بازیکن اسبق فوتبال پرسپولیس افزود: قرمزها در دو بازی اخیر به دلیل اشتباهات داوری شکست خورده اند و امتیازات مهمی را از دست داده اند و زمانی که مربی مانند گل محمدی مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارد، طبیعی است که از این همه عصبانی باشد. اشتباه می کند و ناامیدی خود را ابراز می کند.” او در صحبت های خود بیان می کند. رقابت در بالای جدول در این فصل بسیار فشرده است و امتیازات تیم ها بسیار نزدیک است و ممکن است همان پنالتی که مقابل فولاد گرفته نشد. در پایان فصل به قیمت پرسپولیس تمام می شود یا پنالتی که داور در بازی با آلومینیوم در پایان فصل برای پرسپولیس نگرفت تاثیر دارد شرایط مسابقات سخت است و کمیته داوران باید در انتخاب داوران بیشتر دقت کنید تا تیم ها کمتر آسیب ببینند.

پیوس در پاسخ به اینکه شایعه می شود VAR از فصل آینده به فوتبال ما بیاید، گفت: مدت زیادی است که در مورد معرفی VAR صحبت می کنیم. اما هیچ نتیجه ای نگرفتیم. فکر نمی‌کنم فصل آینده بتوانیم از VAR استفاده کنیم، اما نباید تمام اشتباهات داوری را به نبود کمک داور ویدیویی نسبت دهیم. VAR تمام مشکلات و اشتباهات داوری ما را حل نخواهد کرد. ما نباید از این فناوری برای پوشاندن اشتباهات خود در قضاوت استفاده کنیم. داوران ما آدم های سخت کوشی هستند اما همه تیم ها انتظار دارند با دقت کمتر و اشتباه کمتری بازی کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره جذب پریرا برزیلی گفت: هیچ نظری در مورد سطح و کیفیت این بازیکن ندارم، حتما گل محمدی تصمیم به جذب این بازیکن گرفته است. معمولا پرسپولیس سابقه خوبی در خرید بازیکنان خارجی ندارد اما من به شخصه امیدوارم جذب مهاجم برزیلی بتواند به پرسپولیس و خط حمله سرخ ها کمک کند و او جایگزین خوبی برای لوکادیا و یک گلزن خوب باشد و به پایان برسد. مهاجم هلندی سابق پرسپولیس. همانطور که گفتم رقابت برای قهرمانی در این فصل بسیار سخت و فشرده است و در حال حاضر هم سپاهان و هم پرسپولیس به دلیل تفاضل گل در رده های اول و دوم قرار دارند. شاگردان گل محمدی علاوه بر سپاهان رقابت شدیدی با گل گهر و استقلال نیز خواهند داشت اما مطمئنم با توجه به آنچه گل محمدی در اختیار دارد می تواند در این فصل به شرط استفاده از کوچکترین موقعیت ها قهرمان شود، بنابراین کار در پایان لیگ بستگی به این دارد که نکشید یا نه

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال از انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی توسط رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد. قبلا هم گفته بودم که از قطری ها ممنونم که کی روش را از فوتبال ایران حذف کردند، چون اینطوری تیم ملی را نجات دادند. فدراسیون فوتبال ما از نه گفتن به کی روش خجالت می کشد، اما خوشبختانه این بار کی روش تیم خواهد داشت و بعد از سال ها می توان به مربی دیگری برای تیم ملی فکر کرد. فکر می کنم انتخاب سرمربی تیم ملی برای تیم ملی خیلی بهتر از خارجی است اما باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال چه تصمیمی می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید