مستطیل قرمز در فرهنگسرای ارسباران


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811518

فیلم مستطیل سرخ یکشنبه 8 اسفندماه ساعت 18 با حضور عوامل فیلم و مهمانان ویژه فوتبال در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در آستانه اکران ویژه فیلم مستطیل سرخ به کارگردانی حسن و حسین صیدحانی و تهیه کنندگی زنده یاد سید علیرضا سجادپور در سینماهای منتخب کشور، صد و پنجاهمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران و فرهنگسرای ارسباران اختصاص دارد. این فیلم


«مستطیل سرخ» ساخته مهدی نادری و مریم اشرفی روایتی واقعی درباره جنگ زده ها و آواره هایی است که اردو زده اند و سخت زندگی می کنند اما به هیچ قیمتی نمی خواهند محل زندگی خود را ترک کنند. مردم برای تفریح ​​فوتبال بازی می کنند اما در دقیقه 55 بازی ناگهان متوقف می شود…!

کسب مدال بلورین و لوح طلا از جشنواره بین المللی ادبیات داستانی ایتالیا، برنده جشنواره بین المللی مقاومت و دیپلم افتخار و لوح طلا از جشنواره ملی فانوس از افتخارات این فیلم است.

در این اکران که به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگردانان و برخی از عوامل فیلم، حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری، جمعی از مدیران، پیشکسوتان و فوتبالیست ها برگزار شد. شامل ابوالفضل فراهانی، مدیرعامل سایپا، ادموند بزیک و ipa

اندیشه فولووند، مهدی اسدی، علی اوسیوند، محمود مقامی، جمشید جهان زاده، شهربانو موسوی، چارلز کوان (فرانسوی)، حسن مظلومی، عاطفه مرشدی و هستی صادقیانی بازیگران نوجوان از جمله بازیگران چریت صادقیان و داریا آیت هستند.

شرکت برای کسانی که علاقه مند به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند رایگان است.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، خیابان یلفا، نبش کوچه دانش واقع شده است و شماره تلفن 22872818 آماده پاسخگویی می باشد.


0f0f24af f5c2 4c00 9d94 e5f1f041dfc1 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید