مستند «نان منتخب 2» در اراک به نمایش درآمد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; قسمت دوم مستند مطالبه گر «انتخاب نان» امشب یکشنبه 30 آبان ماه با حضور مسئولان، جمعی از دانشجویان، فعالان کارگری و مردم در فرهنگسرای اراک ارائه شد.

مستند «نان انتخاب» اولین نماهنگ اعتراضات کارگران اراک با محوریت کارگران هپکو است که اولین قسمت آن در اسفند 96 در اراک پخش شد و سپس در تجمعات مختلف مردم و دانشجویان به نمایش درآمد.

با این حال، بخش دوم انتخاب نان سعی دارد نقش شاکیان را در جلوگیری از تخریب و تعطیلی هپکو، ربوده شدن آن از بخش خصوصی و بازگشت آن به دولت، وجود تامین اجتماعی در آن و تلاش برای بازگشت بازی کند. این واحد صنعتی جهت نمایش مسیر تولید.

این مستند که با حمایت سازمان هنری و رسانه ای اوج و به کارگردانی محمدرضا حاج محمد حسینی تولید شده است به ارائه نقش گروه های مختلف مطالبه گر با موضوع کارخانه هپکو می پردازد و سعی دارد راه درست مطالبه گری را نشان دهد.

سرپرست امور استان های اوج گفت: در این مستند سعی بر این است که نقش صدای مطالبه گر ایفا شود و از سوی دیگر راه درست مطالبه گری نشان داده شود.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی سازمان حمایت از جریان های مطالبه گر با کمک رسانه ها و در نتیجه استفاده از قالب های مختلف از جمله فیلم، مستند، ویدئو و … است که نمونه هایی از این فعالیت های مطالبه گری است که با کمک رسانه ها انجام می شود. نان منتخب 1 برای خصوصی سازی ها به خصوص کارخانه هپکو بود.

bfa61d8c d03d 4475 a7eb 750913e66d8d خبر خاکستری

بیشتر بخوانید:

مستند «انتخاب نان 2» 30 آبان در اراک عرضه می شود

اکران مستند «انتخاب نان» در بین کارگران واحدهای صنعتی استان مارکاسی + عکس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید