مستکبران از طریق رسانه ها به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی هستند/ مسجد سمنان برای استفاده نمازگزاران تکمیل شد


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820420

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی گفت: استکبار با کمک رسانه ها و عوامل خود به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری قرآن های کشور: حضرت آقا شامل نکاتی چون ایجاد جایگاه ویژه محافل قرآنی، جایگاه مرکزی مساجد به عنوان پایگاه قرآنی، برقراری ارتباط و هم افزایی مساجد، ایجاد کرسی های تلاوت، ترویج حفظ است. و ترویج تلاوت قرآن و غیره. استان قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه این هفته شهر سمنان با اشاره به حادثه تروریستی و هتک حرمت حرم رضوی گفت: حرکت غیرمنطقی تکفیرهای داعش منجر به کشته شدن سه تن از روحانیون متدین و دلواپس و مجروحین جامعه مسلمانان شده است.

نماینده ولی فقیه استان سمنان با بیان فرهنگ مشترک و همسایگی دیرینه خود با افغانستان، افزود: ما دشمن و دشمن بوده ایم، او انسجام قوی ندارد و قصد دارد این اتحاد را بشکند.

مطیعی همچنین خاطرنشان کرد: چندین سال است که استکبار از رسانه ها برای ایجاد فضای دوقطبی، تحریک احساسات و ایجاد اختلاف بین مسلمانان سنی و شیعه استفاده می کند.

وی با اشاره به آماده نبودن فضای فیزیکی مصلی افزود: لازم است در روزها و سال های آینده مکانی مناسب برای اقامه نماز جمعه توسط نمازگزاران دیده شود.

خطیب نماز جمعه سمنان ضمن خیرمقدم به مقاومت برادران یمنی در برابر مجاهدین کشور، برای آنان آرزوی موفقیت کرد و از مردم خواست از هر طریق ممکن به مردم مظلوم کمک کنند.

امام جمعه سمنان همچنین آموزش در مدارس و دانشگاه ها را از دو سال گذشته مجازی دانست و تاکید کرد: با توجه به مهیا بودن فضای آموزشی در کشور، نظارت بر موضوع واکسیناسیون همه دانش آموزان ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید