مسدود کردن 545 حساب بانکی نمایندگان غیرمجاز ارز و ارزهای دیجیتال


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838631

با رصد و رصد شبکه دلالان غیرمجاز ارز، معاملات محرمانه و مشکوک ارز و ارزهای رمزنگاری شده در کشور، حساب بانکی 545 کارگزار غیرمجاز ارز در کشور شناسایی و مسدود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام وزارت اطلاعات، با رصد و شنود اطلاعاتی این وزارتخانه، ضمن رصد شبکه دلالان غیرقانونی ارز، معاملات محرمانه و مشکوک ارز و ارزهای رمزنگاری شده کشور، با مساعدت بانک مرکزی و با دستور یک. منشی دادگاه، 545 عامل ارز غیرمجاز در سراسر کشور شناسایی و مسدود شدند.

با اجرای طرح برخورد با معاملات غیرمجاز ارزی در مدت اخیر، 92 هزار و 199 حساب بانکی با گردش مالی بالغ بر 600 هزار میلیارد ریال از این عناصر در کشور مسدود شد.

وزارت اطلاعات با اعلام رصد دقیق و مستمر فعالیت‌های ارزی غیرقانونی و کدهای ارزی غیرقانونی، به ملت شریف ایران این اطمینان را می‌دهد که علاوه بر ردیابی و برخورد با عاملان التهاب در بازار ارز، ضمن اجرای کامل مردم‌سالاری ملی توزیع عادلانه یارانه ها اجازه بهره برداری از منطقه برای تجارت غیرقانونی و قاچاق کالاهای اساسی را نخواهد داد و برای حفظ آرامش و ثبات بازارهای معیشتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید