مسیری جدید در زندگی کاپیتان سابق تیم ملی ایران

مسیری جدید در زندگی کاپیتان سابق تیم ملی ایران

با اختلافاتی که بین ساکت الهامی و مدیریت باشگاه نساجی پیش آمد، این مربی مازندران را ترک کرد. مسعود شجاعی حالا تا زمان انتخاب سرمربی، سرمربی موقت نساجی شده و این تیم را در چند دیدار باقی مانده در لیگ برتر دور هم جمع کرده است.

شجاعی هم همین وضعیت را در تراکتور تجربه کرده بود. او به دلیل حضور طولانی مدت و بی وقفه در فوتبال ایران و همچنین سابقه در فوتبال اروپا، تیمی قابل احترام است.

شجاعی 37 سال دارد اما همچنان فوتبال بازی می کند. با این حال به نظر می رسد او به زودی همان راهی را که جواد نکونام پیش از او تجربه کرده بود، طی کند.

نکونام چند سال پیش وارد عرصه مربیگری شد. او از ابتدا جاه طلب بود و سعی کرد در اوج باشد. او کار خود را در لیگ یک آغاز کرد اما خیلی زود به لیگ برتر پیوست. او همچنین قهرمان جام حذفی شد. در نتیجه هم تیمی او در اوساسونا و تیم ملی ایران می تواند همین مسیر را طی کند.

فوتبال شجاع به نظر نمی رسد بیش از یک سال دوام بیاورد. او از کجا بداند که امسال کفش هایش را آویزان نمی کند و طرح جدیدی طراحی نمی کند؟ چرا مسعود شجاعی یکی از مربیان فوتبال ایران نمی شود؟

او تمام ویژگی های لازم برای رسیدن به این مقام را دارد. شجاعی را مربی موفقی می بینیم. باید دید بالاخره کی تصمیم نهایی را خواهد گرفت. شاید فصل بعد یا شاید…

دیدگاهتان را بنویسید