مسی دیگر شماره یک جهان نیست / عکس

ممکن است لیونل مسی از سوی مجله فرانس فوتبال به عنوان برنده توپ طلای 2021 معرفی شده باشد، اما هنوز هم بسیاری لیاقت این عنوان را ندارند چرا که مجله انگلیسی گاردین به این دسته تعلق دارد.

با نزدیک شدن به کریسمس و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2021، این روزنامه انگلیسی فهرستی از 100 بازیکن برتر فوتبال جهان را ارائه کرد که مهمترین آنها این است که لیونل مسی با وجود نامگذاری ستاره آرژانتینی در صدر این رده بندی قرار ندارد. برنده توپ طلای فرانسه فوتبال است.

گاردین، روبرت لواندوفسکی، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ را به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال جاری معرفی کرد و پس از آن لیونل مسی قرار گرفت. محمد صلاح ستاره مصری لیورپول نیز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد. کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید چهارم، جورجنیو هافبک چلسی و ایتالیا پنجم و کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی رئال مادرید ششم شده است.

ارلینگ هالند مهاجم بوروسیا دورتموند نیز در رده هفتم قرار دارد. نکته مهم دیگر در این رده بندی، قرار گرفتن کریستیانو رونالدو در رده هشتم است. با حضور آنگولو کونته، هافبک فرانسوی چلسی و کوین دبروین، هافبک بلژیکی منچسترسیتی، رده بندی 10 بازیکن برتر جهان توسط گاردین تکمیل می شود.

مسی دیگر شماره یک جهان نیست / عکس

دیدگاهتان را بنویسید