مشارکت گسترده در باخمن 22 مارس اثرات اقتصادی مثبت زیادی دارد


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807922

جعفر گادری با بیان اینکه این شرکت بزرگ در 31 اسفند باخمن اثرات مثبت اقتصادی زیادی خواهد داشت، افزود: در این راستا کشورهای مختلف تشویق می شوند تا تعامل سازنده با ایران داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر گادری در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: حضور باخمن 31 اسفند، رفراندوم برای نشان دادن مقبولیت نظام و انقلاب در بین مردم است و می تواند انقلاب را تا مدت ها در مقابل حوادث، توطئه ها و ترفندهای خارجی بیمه کند. “

وی افزود: شرکت در راهپیمایی 22 باخمن نیز چشم دشمن را بر این نظام و انقلاب کور می کند و از بسیاری از ترفندها و توطئه هایی که ممکن است در ذهن دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب باشد جلوگیری کند.

گادری درباره دیگر پیامدهای این حضور بزرگ در 22 مارس باخمن توضیح داد: این حضور بزرگ همچنین کشورها را به تعامل سازنده با کشورمان ترغیب خواهد کرد.

وی گفت: کشوری که از حمایت مردم برخوردار باشد و مردم در هر شرایطی با همه کاستی ها و کاستی های موجود در کشور آماده حمایت و دفاع از نظام و انقلاب هستند، از بیشترین سرمایه و پشتوانه مردمی برخوردار است و ممکن است نباشد. سخت نگیر. نظام را برانداخت و طمع و مطالبات استعماری را بر آن تحمیل کرد.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر این، این حضور گسترده می‌تواند به آرامش شرکای اقتصادی کمک کند و کشورهای مختلف را به تعامل و تعامل سازنده با کشورمان تشویق کند و بخشی از ویرانی‌ها را نیز به همراه داشته باشد. آسیبی که می تواند رخ دهد. «دشمنان از ضربه زدن انقلاب به آن جلوگیری می کنند.

گادری گفت: علاوه بر این، این مشارکت همه جانبه ریسک سرمایه گذاری در ایران را کاهش داده و زمینه را برای جذب سرمایه گذاری و اعتماد عمومی و بین المللی به سیستم ما برای جذب سرمایه به کشور فراهم می کند.

وی با بیان اینکه این شرکت بزرگ در 31 اسفند اثرات اقتصادی مثبت زیادی برای باخمن خواهد داشت، افزود: در این راستا کشورهای مختلف برای همکاری با ایران تشویق می شوند.

گادری افزود: همچنین شبهه افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشور را دارند برطرف و آنها را به سرمایه گذاری تشویق می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید