مشاوره حقوقی رایگان برای بسیجیان و اقشار آسیب پذیر اسلام آباد غرب/ بهبود وضعیت اشتغال با رفع تشریفات اداری و جذب سرمایه گذار


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913069

در میزگرد اتاق فکر بسیج حقوقدانان اسلام آباد غرب مطرح شد؛

میزگرد بسیج حقوقدانان اصلان آبادغرب با حضور مسئولین قوه قضائیه، فرمانده سپاه و جمعی از وکلای بسیج این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، میزگرد و نشست اتاق فکر بسیج حقوقدانان شهرستان با حضور مسئولان قوه قضائیه، فرماندهی سپاه و جمعی از وکلای بسیج شهرستان اسلام آباد گرب برگزار شد.


مشاوره حقوقی رایگان برای بسیجیان و اقشار آسیب پذیر

سرهنگ بهزاد یوسف وند در این دیدار با تبریک هفته بسیج و تشریح خدمات گفت: بسیج ظرفیت زیادی برای خدمت به مردم دارد و مردم سالاری دینی در بسیج و اهدافی که امام خمینی (ره) و رهبری دارند تجلی یافته است. در بسیج به میدان بیایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان افزود: بسیج یک نعمت الهی است که زیر سوال می رود بنابراین باید قدردان این سرمایه عظیم معنوی باشیم.

این مسئول ضمن قدردانی از خدمات و همکاری دستگاه قضایی شهرستان گفت: انشاالله با تعامل و همکاری بیشتر دستگاه قضایی شهرستان با کانون بسیج حقوقدانان، خدمات مشاوره حقوقی رایگان به بسیجیان، اقشار آسیب پذیر و حتی عموم مردم ارائه خواهد شد. .


1fe0c0d4 5a01 4d3f a9cb 8e46d9dcecd0 خبر خاکستری


تظاهرات ارتش وفادار بسیجیان در طبقه میدان توسط بسیجیان

در ادامه حجت الاسلام مرادی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در اسلام آباد غرب با اشاره به شعار «بسیج در خدمت مردم ایران» به عنوان شعار هفته بسیج امسال گفت: با همکاری مسئولان بسیج در دستگاه قضایی شهرستان این شعار توسط وکلای بسیج محقق خواهد شد.»

وی تصریح کرد: این روزها شاهد تجلی «بسیج لشکر لشکر مخلص خدا» در کف میدان توسط بسیجیان هستیم که بدون هیچ چشمداشتی امنیت مردم را تامین کرده اند.


21fd4c99 657a 4ea6 b529 3cad7477df2a خبر خاکستری


پشتیبانی از اپلیکیشن ها برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شهر

دکتر نظری رئیس قاضی شهرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: دستگاه قضایی شهرستان به دنبال رفع مشکلات مردم است و چه در اغتشاشات اخیر و چه در اغتشاشات سال 88 دستگاه قضایی با آن ها برخورد می کند. که فریب رسانه های بیگانه با شفقت اسلامی را خورده بودند، باز هم جوانان و نوجوانان فریب خورده را به آغوش خانواده و جامعه سوق دادند.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این شهرستان افزود: همواره از ایجاد اشتغال و درخواست برای رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان حمایت می کنیم.


شمارش وظایف و قوانین بخش و سنجش عملکرد مدیران

حجت الاسلام تاب زر یکی از قضات و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با تبریک هفته بسیج گفت: در این لحظه دشمنان بر موج اعتراض و چرخش مردم سوار هستند. اعتراض به قیام، پس باید سازوکار داشت اعتراض قانونی در نهادهای مختلف باید انتظار داشت چرا که شکایت مردم از ناکارآمدی و عملکرد برخی مسئولان به جاست.

وی پیشنهاد کرد: بسیج وکلای شهرستان برای فهرست وظایف و ضوابط ادارات مختلف و سپس بررسی و تحلیل خسارات وارده مشخص شود که چند درصد از ادارات به وظایف خود عمل می کنند.


8ec95c26 be67 40ea a8f4 3167f5572635 خبر خاکستری


بهبود وضعیت اشتغال شهرستان با حذف بروکراسی اداری و جذب سرمایه گذار

در ادامه سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب گفت: دادگستری و دادسرای شهرستان در بحث رفع موانع تولید و اشتغال زایی در شهرستان با توجه به بیکاری یکی از مشکلات این شهرستان هستند. از مهم ترین عوامل معضلات اجتماعی شهر است.

وی تصریح کرد: با حذف بروکراسی اداری و جذب سرمایه گذار می توان وضعیت اشتغال شهرستان را در زمینه های مختلف جهادی، کشاورزی، صنایع، منابع طبیعی و … بهبود بخشید.

ملایری گفت: در راستای حمایت از خانواده زندانیان در حوزه حرفه آموزی و تسهیلات اشتغال زایی رایزنی هایی با مدیران مربوطه انجام شده و از تمام ظرفیت شهرستان برای حمایت از این اقشار آسیب پذیر حمایت می کنیم.


9d2404ff e03f 4057 b849 b5f118f7b8b6 خبر خاکستری


ایجاد شغل برای خانواده های زندانیان دارای معلولیت

فاطمه نجفی رئیس کانون بسیج حقوق دانان شهرستان در این جلسه گفت: یکی از دغدغه های بسیج حقوقدانان حمایت و ایجاد اشتغال برای خانواده های زندانیان دارای معلولیت است که با کمک بسیج برای ایجاد این امر برنامه ریزی شده است. شرایط اشتغال برای آنها

وی افزود: ارائه مشاوره حقوقی و خدمات وکالت رایگان به معلولان و بسیجیان و ایثارگران رسالت کانون بسیج حقوقدانان است و در این راستا از همکاری دادستان و دادگستری شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

همچنین در حاشیه این دیدار رئیس دادگستری شهرستان از خدمات بسیج حقوقدانان قدردانی کرد، دادستان شهرستان نیز از زحمات بسیج حقوقدانان برای طرح هر مسجد بسیج حقوقدانان اسلام آباد غرب و اقدامات انجام شده در این جهت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید