مشاور وزیر اطلاعات: چین 15000 پهپاد ما را دریافت خواهد کرد

مشاور وزیر اطلاعات: چین 15000 پهپاد ما را دریافت خواهد کرد

مشاور ارشد وزیر اطلاعات گفت: از روزی که چرخش ما به شرق آغاز شد و ته سنگ به نفع شرق و علیه غرب چرخید، غرب نتوانست آن را تحمل کند که نمونه آن در جنگ بود. امروز قدرت ما به حدی است که چین 15000 هواپیمای بدون سرنشین در صف داریم و 90 کشور مشتری هواپیماهای بدون سرنشین ما هستند.

مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: امروز دشمنان و اسرائیل افکار و اخبار را در فضای مجازی و جنگ مهم شاختی کنترل می کنند و از این فضا برای شورش و مقابله با شرایط موجود، تبیین جهاد، بهبود معیشت و کارآمدی استفاده می کنند. سیستم مهم است.

مشاور عالی وزیر اطلاعات در مراسم افتتاحیه کتاب یاران امام به روایت اسناد ساواک که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: انتشار این کتاب ها یک تالیف است. از تاریخ، هویت و جوهره انقلاب اسلامی در پوشش نامی بزرگ است و این یکی از امتیازات این انقلاب فرهنگی است.

و ادامه داد: وقتی نام وزارت اطلاعات به میان می آید به فکر دستگیری و تدابیر امنیتی می افتیم اما به یک معنا مرکز نشر فرهنگ است و تاکنون حدود 400 عنوان کتاب منتشر شده است که منبع و منبع است. برای مورخان و اینکه دفتر اطلاعات اسناد است، در معرض استفاده محققان است، فوق العاده است و وزارت اطلاعات 100 موسسه فرهنگی و فکری دارد. البته سایر نهادهای نظامی و انتظامی نیز علم و اندیشه و خرد را در کار خود لحاظ می کنند. این موضوع مختص اطلاعات نیست.

رئیس اتاق فکر سیاست پژوهی وزارت اطلاعات اعلام کرد: ما در حال حاضر با جنگ اطلاعاتی روبرو هستیم و نمی توان گفت در زمان صلح هستیم.

وی ادامه داد: امروزه ابزارهای فنی جایگزین فناوری ساده شده و جنگ را پیچیده‌تر کرده است و اکنون که صلح آمیز به نظر می‌رسد سایت‌ها و مراکز الکترونیکی در معرض تهدید هکرها هستند و اطلاعات در شب و روز است و ضربات مهلکی می‌خوریم. تحرکات ناقص و محدودی از آنها دیده شده و بحث پمپ بنزین یکی از آنها بود و انصافاً جمهوری اسلامی در جنگ الکترونیک باوقار و متین است.

مشاور ارشد وزیر اطلاعات تاکید کرد: اگر امنیت داریم به این دلیل است که مدافعان امنیت در همه جای ایران و مرزها شبانه روز مشغول کار هستند و بسیاری از اقدامات آنها در جنگ نفس گیر و نابرابر قابل بیان نیست. “

استقلال اولین شعار انقلاب بود

وی درباره چرایی و چیستی شرایط موجود گفت: اولین چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد شرایط سیاسی، اقتصادی و استراتژیک جغرافیایی ماست، علاوه بر این که این منطقه مرکز تمدن بشری اسلامی و شیعی به ویژه در شرایط ایران است. ایجاد شده اند و قانون نانوشته ابرقدرت ها این است که این کشور همیشه باید در دست قدرتمندان باشد.

رئیس اندیشکده تحقیقات سیاسی وزارت اطلاعات ادامه داد: وضعیت اسفبار کشور و جنایات دشمنان را از مطالعه تاریخ می توان دریافت، بازی کهنه دست دشمن شده بود و به همین دلیل اولین شعار انقلاب ما استقلال بود و پیام امام این بود که ایران در مقابل آمریکا بایستد و این اتفاق افتاد.

وی گفت: اکثر مردم در انقلاب نقش آفرینی کردند و بعد از لانه جاسوسی دشمنی آمریکا با ما شروع شد و اولین تحریم ها در اسفند 58 اعمال شد و هر چه در توان داشتند علیه ما به کار بردند زیرا به گفته آنها ایران نباید با غرب و نظم مورد نظر باید باقی بماند، اما امام (ره) نظم اساسی دولتی را رد کرد و نظم اساسی ملی را برقرار کرد.

چرخش ایران به شرق به سمت غرب غیرقابل تحمل بود

این مسئول ادامه داد: دشمنان نمی توانند تحمل کنند که اراده غرب و جهان سقوط سوریه باشد، اما یک ملت با اراده همه دنیا سرپیچی می کند و می گوید نه، در مناطق دیگر مانند عراق و افغانستان هم همین مشکل وجود دارد.

وی تصریح کرد: از روزی که چرخش ما به شرق آغاز شد و ته صخره به نفع شرق و علیه غرب چرخید، غرب نتوانست آن را تحمل کند که نمونه آن در جنگ اوکراین بود. امروز قدرت ما به حدی است که چین می تواند 15000 دستگاه دریافت کند پهپاد ما آنلاین است و 90 کشور مشتری پهپادهای ما هستند.

مشاور ارشد وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز دشمنان و اسرائیل افکار و اخبار فضای مجازی و جنگ مهم شاهتی را کنترل می کنند و از این فضا برای شورشگری استفاده می کنند. البته فروپاشی و براندازی حرفی است که خودشان به آن اعتقادی ندارند و این موضوع را در گفته هایشان می توان دید، اما دارند به جوانان ما القا می کنند.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با شرایط کنونی گفت: یکی از کارهای اساسی که باید انجام دهیم معیشت مردم و اثبات کارآمدی نظام است و امیدواریم همت دولت انقلابی با عنایت خداوند متعال باشد. کمک، باعث ایجاد شکاف در وضعیت اسفبار مردم می شود، موضوع دوم انتقال قدرت به کشور است، این اتفاق در مناسبت های مختلف مانند 22 بهمن رخ می دهد و آن روز امسال متفاوت بود و قدرت ما جذب می شود. چهره دشمن و طبق آیه قرآن عمل صالح دشمن را خشمگین می کند.

رئیس اتاق فکر تحقیقات سیاسی وزارت اطلاعات ادامه داد: جهاد تبیین هم مهم است، امروز دوران جهاد کبیر است و باید با هنرمندی از ظرفیت استفاده کرد و چهره دشمن و عوامل داخلی و خارجی را نشان داد. شورش بر سر جمعیتی که 88 جنایت کردند و پا به آمریکا گذاشتند. دولت را باز کردند، بیایید افشا کنیم، البته حرف های ضعیف و غیرقابل اعتمادی به آنها بدهکار نیست و نخست وزیر و رئیس جمهور سابق نشان دادند که پیاده چه کسانی هستند و باید در این شرایط به میدان بیایند و حضور جدی داشته باشند.

در این مراسم با حضور مشاور وزیر اطلاعات کتاب «یاران امام به روایت اسناد ساواک؛ مبارزات آیت الله موسوی شالی» افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید