مشتریان برای معافیت از پرداخت قبوض باید شماره اشتراک خود را ثبت کنند



کمیسیون حمایت از خانواده و سلامت استان قزوین گفت: طی جلسات و هماهنگی های صورت گرفته اطلاعات مشتریان در قالب کد ملی، کد پستی، محل سکونت و سکونت در اختیار شرکت های آب، برق و گاز قرار گرفت و با شماره ملی تدوین شد. .



وی خاطرنشان کرد: تاکنون اسامی 7 هزار و 648 خانواده مشترک در استان قزوین که شماره اشتراک گاز آنها با شماره ملی منطبق است به شرکت گاز اعلام شده است که می توانند از این تخفیف یا معافیت بنزین و شرایط استفاده استفاده کنند. معافیت از قیمت گاز بر اساس تعرفه گاز، این دو و سه مرحله اول در اقلیم است.



صیادی گفت: شرکت آب استان قزوین نیز اعلام کرد بر اساس دستورالعمل کلی ابلاغی در طرح ملی «آب امید» قبض آب مشترکان کم مصرف از ابتدای امسال در استان قزوین صفر برآورد شده است.



این مسئول گفت: برای محاسبه قیمت آزاد برق مصرفی مشترکان با حمایت کمیته پشتیبانی، پیگیری های لازم با اداره برق برای انجام بررسی های لازم در دستور کار قرار دارد.


ab45c156 2826 452b 8260 54d5d6b53020 خبر خاکستری



وی با اشاره به مشکلاتی که در ثبت شماره اشتراک مشترکان وجود دارد، گفت: اکثر مشتریان تحت حمایت زنان سرپرست خانواری هستند که به دلیل فوت یا طلاق تحت پوشش این موسسه قرار گرفته اند و به عنوان مثال در مورد شماره اشتراک مشتریان، آنها کنتور برق اسامی همسر و یا تعداد کنتورها در حین انتقال محل سکونت به جامعه هدف به نام مشتریان تغییر نکرده است.



صیادی افزود: برای رفع این مشکل کمیته امداد سامانه هوشمند امدادی را طراحی و راه اندازی کرده است، لذا از مشتریان استان قزوین می خواهیم با ورود به سامانه هوشمند امداد، شماره اشتراک خود را ثبت کنند. ضمناً توجه داشته باشند که شرط استفاده از تخفیف و آزادسازی قیمت آب، برق و گاز برای مشترکین، ثبت شماره اشتراک و رعایت مدل مصرف است.



معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین تاکید کرد: مددجویان کمیته امداد برای بهره مندی از طرح پرداخت رایگان قبوض می توانند کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز خود را از قبیل مراجعه به سایت سها به نشانی صحا ثبت کنند. .emdad .ir. آنها همچنین می توانند کدها را ثبت کنند. اشتراک را به باجه های خدمات عمومی ارسال کنید تا در سامانه سها ثبت شود.



وی گفت: با توجه به فرصت کوتاهی که تا پایان سال باقی مانده و بودجه مذکور برای سال جاری در نظر گرفته شده است، مشتریان برای بهره مندی از این معافیت در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره اشتراک خود در سامانه هوشمند امداد اقدام کنند. و تا 25 مارس.



صیادی در پایان با اشاره به پوشش 31 هزار و 500 خانوار در استان قزوین گفت: در حال حاضر 5 هزار و 236 نفر دارای شماره اشتراک آب، 5 هزار و 868 خانوار دارای شماره اشتراک برق و 5 هزار و 561 نفر دارای شماره مشترک گاز هستند. در سامانه امداد ثبت نام کرده باشند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید