مشخصات تماس گلشیفتک فراهانی با سردار سلیمانی

مشخصات تماس گلشیفتک فراهانی با سردار سلیمانی

روز جدید سردار سلیمانی: تو دختر ما هستی و فرزند این آب و خاک هستی، مواظب باش هر جا هستی منافع این مملکت و نام ایران را در نظر بگیری.

محمدرضا زائری کارشناس فرهنگی و مذهبی در یادداشتی جزئیات گفتگوی تلفنی گلشیفتک فراهانی با سردار قاسم سلیمانی را منتشر کرد.

محمدرضا زائری در یادداشتی در کانال خود در تلگرام نوشت: یکی از هنرمندان سرشناس طی گفتگوی شخصی خاطراتی از سردار فقید سردار قاسم سلیمانی نقل کرد که نشان از ابعاد نامعلوم شخصیت این شهید بزرگوار دارد. گفت در یکی از برنامه های من شرکت خواهد کرد. روز برنامه وقتی تیم حراست برای آماده شدن برای حضور او آمدند به او پیشنهاد دادند که بنا به دلایلی به برنامه نیاید. بعد از پایان برنامه، تلفن هنرمند با یک شماره مخفی زنگ خورد و یکی از آن طرف خط گفت: من هستم. این مرد گفت: با تعجب پرسیدم: سلیمانی، سلیمانی کیست؟ وی گفت: من قاسم سلیمانی هستم که قرار بود امشب در برنامه شما باشم، متاسفانه به دلایلی حضورم درست نبود. می خواستم از شما عذرخواهی کنم. خدای نکرده در اسرع وقت جبران می کنم و می بینمت. او گفت: «باورم نمی شد. خیلی خوشحال شدم و منتظر دیدنش بودم ولی متاسفانه کمی بعد شهید شد.

او همچنین از یکی دیگر از دوستان نقل می کند; یک زن ایرانی مقیم خارج از کشور که کمک های مالی قابل توجهی برای بازسازی عتبات عالیات در عراق داشته است، اصرار دارد که تنها در چند دقیقه با سردار سلیمانی دیدار کند. در میان مشکلات جدی سردار به دلیل مسائل امنیتی و همچنین ظاهر آن، مسئولان تمایلی به طرح این موضوع ندارند. اما وقتی از درخواست ملاقات مطلع شدند دستور دادند هر چه زودتر حضور وی در ایران فراهم شود. وقتی آن خانم نزد او می آید و رفتار متواضعانه و محبت آمیز او را می بیند، می گوید: حالا که اینقدر سخاوتمند هستی، می توانی یک خواهش دیگر به من اجازه بدهی؟ می خوام نفر اول رو باهات حرف بزنم فقط قول بدی ناراحت نشی و قبل از مکالمه معرفیش نکنم! با اینکه اطرافیان سردار اصرار داشتند که این کار انجام نشود، اما او پذیرفت و خانم شماره را گرفت و گوشی را به سردار داد. ناگهان یکی از آن طرف خط می گوید: سلام آقای سلیمانی من گلشیفتک فراهانی هستم!

سردار با تعجب به سخنان او گوش داد و به آنان ارادت و احترام فراوانی قائل شد و شجاعت و قدرت آنان را ستود. به سردار می گوید تو مردی هستی که من به عنوان یک ایرانی به او افتخار می کنم و با تمام وجود دوستش دارم.

با تشکر از سردار با زبان محترمانه و مهربانانه به وی توصیه کردند که به مصالح کشور و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان و نظام دشمن در برابر ایران و اسلام توجه داشته باشد و به او بگوید که تو دختر و فرزند ما هستی. این خاک و آب هر کجا که هستید منافع این کشور و نام ایران را در نظر بگیرید. (مطالب نقل شده)

این دو مورد تنها چند نمونه از شیوه همیشگی سردار دلا در توجه به همه مردم و اعتقاد خالصانه به طیف های مختلف و سلایق مختلف است. از کسانی که ارادت و محبت خود را به این شهید ابراز می کنند، می خواهم به جای پنهان کردن این ابعاد ناشناخته از شخصیت او، از او پیروی کنند و از این توانایی استثنایی و منحصر به فرد برای جمع کردن دل ها استفاده کنند. که دوست داشت روی قبرش فقط «سرباز قاسم» بنویسد و بس!

دیدگاهتان را بنویسید