مشخصات 1400 دستگاه کارتخوان نانوایی های زنجان در سامانه مربوطه بارگذاری شد / مشکلی در ارسال به موقع و مستمر کالاهای اساسی وجود ندارد.


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838038

رئیس سازمان صنعت، تولید و تجارت استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل این سازمان و اتحادیه نانوایان زنجان برای اجرای طرح افزایش بهره وری یارانه آرد و نان گفت: مشخصات کامل آرد و نان. در این طرح حدود 1400 دستگاه کارت نان قابل استفاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اجرای طرح عرضه نان به شیوه جدید طی روزهای آینده در استان زنجان گفت: نقش حمایتی دارد.

وی با اشاره به آمادگی کامل صمت و اتحادیه نانوایان زنجان برای اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: اتحادیه نانوایان مشخصات کامل تمامی کارتخوان های قابل استفاده در این طرح را دریافت و در سامانه مربوطه بارگذاری کرده است.

فغفوری با اشاره به بارگذاری مشخصات کارتخوان در حدود 1400 واحد نان در سامانه، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه نانوایان آمادگی کامل برای شروع این طرح را دارند.

وی با تاکید بر اینکه مقدمات اولیه این طرح فراهم شده است، تصریح کرد: زمان و نحوه اجرای طرح یارانه موثرتر آرد و نان از طریق استانداری اعلام می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص نگرانی و نگرانی مردم در زمینه تامین کالاهای اساسی گفت: نگرانی از بابت تامین کافی، به موقع و مستمر کالاهای اساسی وجود ندارد و اقلام اساسی به اندازه کافی وجود دارد. در انبارها و بخش های مختلف.”

وی با اشاره به اینکه نحوه و مدل اعطای یارانه کالا به صورت دولتی اعلام می شود، افزود: نحوه اعطای یارانه کالا اعم از نقدی، غیرنقدی و غیر آن به صورت متمرکز و ملی اعلام می شود تا مردم بتوانند خرید کنند. کالا با قیمت قبلی است و فقط نحوه توزیع یارانه را تغییر می دهد.

فغفوری با تاکید بر اینکه مشکلی برای تحویل به موقع، کافی و مستمر کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: به عنوان مثال; ماکارونی با قیمت های جدید اکنون به وفور در بازار موجود است و روغن خوراکی نیز به مرور زمان در حال گسترش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید