مشخص شد که چرا یحیی آبی را انتخاب کرد

مشخص شد که چرا یحیی آبی را انتخاب کرد

احسان ناصر درباره پیوستن امیر شهیم به گل گهر سیرجان گفت: پیشنهادات و درخواست های زیادی برای امیر شهیم به باشگاه خیبر آمد و با چند باشگاه صحبت هایی انجام دادیم. در این زمینه باید بگویم شرایط باشگاه گل گهر به میل ما نزدیک بود و با اینکه به تمام باشگاه هایی که این بازیکن را می خواستند احترام گذاشت اما شهیم در نهایت به گل گهر پیوست.

وی درباره تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب شهیم اما چه اتفاقی افتاد که این بازیکن موفق به گلزنی نشد، گفت: اگرچه برای باشگاه بزرگ پرسپولیس احترام قائل هستم اما باید بگویم این باشگاه برای جذب شهیم دیر کرده است. شاید مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات درگیر بودند و به مذاکرات دیگری که برای سحیم دیر انجام می شد تشویق می کردند. 14 تیرماه با باشگاه گل گهر سیرجان به توافق رسیدیم اما دیروز نامه ای به تاریخ 18 تیر از باشگاه پرسپولیس دریافت کردیم و در آن نامه از ما خواستند تا شرایط خود را برای استخدام شهیم اعلام کنیم و تا 14 تیرماه به فینال رسیدیم. توافق با باشگاه گل گهر نامه آقای درویش خیلی دیر به دست ما رسید و باید زودتر اقدام می کردند، هرچند برای ما هیچ کدام از باشگاه ها فرقی ندارند و به همه آنها احترام می گذاریم.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد با بیان اینکه اگر این قرارداد 14 تیرماه قطعی شد پس چرا نه خیبر و نه گل گهر واسطه نشد، خاطرنشان کرد: در حال انتقال این بازیکن بودیم و دلیلی برای واسطه گری نداشتیم. البته شنیدم دو روز پیش شهیم با گل گهر سیرجان عکس گذاشته بود. در این بین شاید سوءتفاهم پیش آمده و هواداران پرسپولیس ناراحت شده باشند. مستنداتی در این مورد وجود دارد که پرسپولیس دیر اقدام کرده و تقصیر ما نیست. از ناراحتی پرسپولیسی ها خبری نیستیم اما می دانم باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن شهیم دیر اقدام کرد که ربطی به ما ندارد.

وی ادامه داد: همه باشگاه ها برای ما عزیز و قابل احترام هستند اما به هر حال حفظ منافع باشگاه خیبر برای ما در اولویت است. باشگاه گل گهر پیشنهاد خوبی داد و با آنها به توافق رسیدیم. اما اگر این مشکل برای پرسپولیس پیش نمی آمد به خاطر اقدام دیرهنگام آنها بود وگرنه برای ما فرقی نمی کرد که این انتقال با کدام باشگاه انجام شده است. ما در باشگاه خیبر برای باشگاه پرسپولیس و هوادارانش احترام زیادی قائل هستیم اما هواداران این باشگاه بدانند که بحث عدم همکاری ما مشکلی ندارد و اگر باشگاه پرسپولیس به موقع عمل می کرد شاید اتفاقات دیگری می افتاد. اقدام دیرهنگام آنها باعث شد که این انتقال انجام نشود و مشکلی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید