مشعل گاز 2000 خانوار در پای ساری در آتش سوخت.


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808731

کاسم مایلی رستمی گفت: همزمان با افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستای کوهستانی دهستان کلیجانارستاق ساری، مشعل گاز طبیعی 2 هزار خانوار این منطقه به آتش کشیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا کاسم، مایلی رستمی امشب در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستای کوهستانی منطقه کالیجانارستک ساری گفت: 40 میلیارد تومان برای گازرسانی به این روستاها سرمایه گذاری شده است.
وی با اعلام اینکه امسال گازرسانی به روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری به پایان می رسد، افزود: بر اساس برنامه ریزی برای سال آینده، ساری به عنوان شهر سبز و بر اساس تعریف شرکت ملی گاز معرفی می شود. “
رئیس شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه امروز اهالی آبکسار، پلسک، میانک، کلاخیل، لارما، لولت، ورکی و آجارستاق به عنوان آخرین روستاهای کلیجانارستاق به شبکه گاز پیوسته اند، گفت: در حال حاضر 625 هزار خانوار شهری در مازندران هستند. 99.9 درصد و 435 هزار خانوار روستایی معادل 95 درصد به شبکه سراسری گاز متصل هستند.

وی خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری 99/9 و در مناطق روستایی 95/5 است و به جرأت می توان گفت مازندران از نظر گازرسانی در روستاها رتبه دوم کشور را دارد.
رئیس شرکت گاز مازندران از افتتاح و کلنگ زنی 50 پروژه گازرسانی استانی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: 49 روستای استان با بیش از 7 هزار و 276 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مایلی رستمی گفت: پروژه گازرسانی مازندران در 12 روستا با تعداد 746 خانوار در شهرستان بهشهر شامل؛ کوا، کوادره، سنگ روج، غلامی، چالو، لند، کهنه کومه، گت چشمه، کردمحله، ربع سابق و عیدین که از سال 1397 آغاز شد، با شبکه 76000 متری با وام 45 میلیارد تنی افتتاح شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید