مشکلات اشتغال، مسکن و گرانی باید حل شود تا موفق شویم/ جلوگیری از دزدی و سرقت.

مشکلات اشتغال، مسکن و گرانی باید حل شود تا موفق شویم/ جلوگیری از دزدی و سرقت.

آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید کردند: باید جلوی دزدی ها و سرقت ها گرفته شود و مشکلات اشتغال، مسکن و گرانی حل شود تا موفق شویم!

آیت الله جوادی آملی در دیدار مهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام اظهار داشت: ایشان برای همه شهدا بویژه این عزیزان (شهید نواب صفوی و فداییان اسلام) از روح الله طلب آمرزش و انس با ایشان کردند. اهل بیت علیهم السلام نشان می دهیم و امیدواریم که اگر دیگران حتی خودمان راهشان نیستیم لااقل راهشان را نبندیم و راهشان را هموار نکنیم تا مسافران این راه را آسان کنند. !

وی ادامه داد: افسانه ها و تاریخ دو روی دارند: یک طرف به گذشته اشاره می کند که تاریخ است و طرف دیگر به آینده اشاره می کند که پیام است. این راه را اهل بیت علیهم السلام احیا کردند، منشأ آن از وجود مبارک علی بن ابی طالب است که می گفت برای من فرقی نمی کند که من به سوی مرگ بروم یا او پیش من بیاید! چون معتقد است مرگ را باید کشت! ما هستیم که مرگ را می کشیم، این مکتب ادامه داشت تا اینکه از امام راحل رضی الله عنه ظهور کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این مکتب می تواند افرادی مانند نواب صفوی را به وجود بیاورد، گفت: اگر در بین عبادت کنندگان عزیز اسلام، چند نفر از این قبیل بودند، ده ها نواب صفوی در دوران دفاع مقدس هشت ساله داشتیم. شهید نواب صفوی جوانی فرهیخته بود، بزرگ شده تهران بود، به قم آمد، طلبه بزرگواری بود، خیلی چیزها شنیده بود و این راه را انتخاب کرد، اما نزدیکانی بودند که به جبهه رفتند و نخواستند اسمشان بیاید. بسیاری از این شهدا گمنام هستند چون شبانه شماره ها را عمل می کنند و به میدان می روند!

به گفته آیت الله جوادی عاملی، مردی بود که برهنه در صحنه کربلا ظاهر شد، اما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، جوانان پاکیزه زیادی داشتیم که پلاکشان را برداشتند و اثری از آنها نیست! عزیزانی داشتیم که در همین زمستان کردستان آنقدر برای حفظ سنگر مقاومت کردند که از سرما یخ زدند و اینگونه شکنجه شدند! این اولین اصل است، کاری که کردند! اما اصل دوم این است که چه باید کرد؟!

وی افزود: در کتابی به نام اسدالغابه که به معنای بوته شیران است که داستان شجاعان بسیاری را روایت می کند، نام پهلوانی به نام احنف بن قیس آمده است که باید به آن اشاره کرد. برای توجیه کمبود عرضه و گرانی شرکت کردند. سخنگوی بنی امیه گفت که در قرآن ذکر شده است که رزق و روزی خدا روزی خداست و هر چه را که صلاح بداند برای قومش می فرستد. خداوند این مبلغ را برای شما فرستاده است و اگر خداپسند باشید گشایش در زندگی شما خواهد آمد. عنف بن قیس برخاست و گفت: ای گوینده! در اینجا سه ​​مشکل وجود دارد، چرا خودتان را گول می زنید؟ در بی نهایت بودن مخزن خداوند شکی نیست، نکته دوم این است که ذات اقدس الهی رزق ما را عالمانه و کریمانه از مخزن خود می فرستد، ما در این دو مورد بندگان خالص خدا هستیم، اما اصل سومی وجود دارد و آن اینکه که ذات اقدس خداوند حکیمانه رزق و روزی را برای ما نازل کرده است، ولی عظمت تو جلوی آنها را گرفته است! نذار چیزی به دستمون برسه، ما روی این سوم مشکل داریم!

به گفته آیت الله جوادی آملی همیشه باید بدانیم که این نظام ما یک نظام الهی است و باید تا ظهور صاحب اصلیش باقی بماند، اما برای حفظ آن باید بدانیم وظیفه ما چیست و چه باید بکنیم؟ ! باید جلوی دزدی ها و دزدی ها گرفته شود و مشکل اشتغال و مسکن و گرانی حل شود تا موفق شود!

وی در پایان از تمامی ایثارگران بویژه آن عزیزان (عزیزان) و همه شهدای انقلاب اسلامی از روح القدس، روح القدس، روح القدس، روح القدس و رضای الهی و وی ابراز امیدواری کرد که به برکت این ارواح و ارواح پاک و مطهر این نظام احیا شود.صاحب اصلی بیاید!

دیدگاهتان را بنویسید