مشکلات اقتصادی کشور بر عهده دولت سیزدهم نیست


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883798

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: دولت آقای رایضی در وضعیت فعلی کشور مقصر نیست، وضعیت فعلی نتیجه کم کاری و سوء مدیریت دولت قبل است.

«محمد زارع فومنی» دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی کشور صددرصد ناشی از دولت سیزدهم نیست و ریشه در گذشته دارد، گفت: دولت آقای رئیسی در وضعیت فعلی کشور مقصر نیست، وضعیت فعلی نتیجه آن است. از کم کاری و سوء مدیریت دولت قبل.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل عملکرد دولت آقای روحانی ارزش پول ملی کشور به شدت کاهش یافته و کشور در عرصه اقتصادی و بین المللی ضعیف شده است، ادامه داد: وضعیت دولت قبل در سال 8 سالها باعث شده دولت 13 امروز سر کار نباشد، در واقع آقای رایضی زمین سوخته را تحویل گرفت.

فومنی با بیان اینکه دولت گذشته کشور را تباه کرد و همه بخش ها را خاکستر کرد، گفت: دولت سیزدهم اگر می خواهد موفق شود باید قدرت بیشتری برای دولت بیاورد و از وزرای موثرتر استفاده کند در غیر این صورت مشکلات ادامه خواهد داشت.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به اینکه مشکل کشور متأسفانه ناشی از حضور حاکمان نالایق در دوره های مختلف اجرایی کشور است، ادامه داد: همه این مشکلات در حال انباشته شدن است و امروز تمام شیشه ها برای آقای رئیسی شکسته شده است. رئیسی در واقع میراثی دارد. مدیریت قبلی کشور.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی فعلی کشور مدیون آقای رئیسی نیست، گفت: دولت باید برای برون رفت از بحران های دولت قبل برنامه ریزی جدی داشته باشد تا کشور را از آسیب های بیشتر نجات دهد.

فومنی با اشاره به اینکه متأسفانه برخورد با مشکلات قبلی باعث شده رئیس جمهور نتواند به وعده های خود در سال آخر عمر دولت عمل کند، خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهور در برخی وزارتخانه ها تغییراتی ایجاد نکند، نه تنها مشکلات کشور حل نمی شود. اما مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید