مشکلات بیماران در بزرگترین بیمارستان یاسوج


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836396

یکی از موارد قابل توجه در هر بیمارستان وجود مکان مناسب برای همراهان بیمار است که در اورژانس بیمارستان شهید جلیل یاسوج رسیدگی نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; بیمارستان شهید جلیل یاسوج بزرگترین بیمارستان شهر است. این شفاخانه که نزدیک به 10 سال است که بازسازی و افتتاح شده است کمک خوبی برای توسعه بهداشت و درمان در استان است.

بیمارستان شهید جلیل یاسوج دارای بخش های مختلفی است که یکی از آنها اورژانس است و بیماران در بدو ورود وارد آن می شوند و پس از بهبود شرایط برای بستری به بخش های داخلی منتقل می شوند.

یکی از موارد ضروری در هر بیمارستانی این است که محل مناسبی برای همراهان بیمار وجود داشته باشد تا دچار سردرگمی و استراحت چند دقیقه ای نشوند.

در این قسمت فقط کافی است چند صندلی قرار دهید و بقیه باید یا بایستند یا با پایه فکری به تنهایی بنشینند.

این وضعیت یک بیمارستان چند صد میلیارد تومانی در یک شهر نیست و بدون شک قرار دادن مکان های بیشتر در آن مکان می تواند رضایت بیشتری ایجاد کند.

اگر فردی خارج از استان وارد این بیمارستان شود و این شرایط را ببیند نه برای جایگاه استان مناسب است و نه آبروی مردم این استان حفظ می شود.

نبود سایبان مناسب نیز باعث نارضایتی شد. و انتظار می رود مسئولان بهداشت و درمان استان نسبت به رفع این موارد اقدام کنند تا شکایت مردم کمتر شود.

در ادامه عکس های این وضعیت را ببینید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید