مشکلات تحویل بورس سیمان روی میز وزارت صمت و اقتصاد

ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786008

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان کرمان گفت: برای رفع مشکلاتی که اشخاص حقیقی و حقوقی برای خرید سیمان کمتر از میزان درج شده در بورس توسط کارگزاران مجبور به خرید سیمان هستند، مکاتباتی از طریق وزارت صمت انجام دادیم. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; این پایگاه خبری اواخر مهرماه امسال گزارشی از وضعیت خرید سیمان از طریق بورس و گلایه های رئیس اتحادیه ادوات و مصالح ساختمانی سیرجان با عنوان «کوته فکری سیمان» منتشر کرد. معامله گران در بورس اوراق بهادار / میانجیگری به نفع خریداران بزرگ.

محسن یزدان پناه در گفتگو با راه آرمان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای حل مشکل این صنف برای خرید کمتر از مبلغ درج شده در بورس، گفت: برای رفع مشکلات و مشکلاتی که اشخاص حقیقی و حقوقی باید نسبت به خرید سیمان اقدام کنند. کمتر از مبلغ درج شده در بورس ما از طریق مکاتبه از طریق وزارت صمت مکاتبه کرده ایم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان کرمان با اشاره به اینکه این موضوع در حوزه وزارت صمت نیست، گفت: اما از طریق این وزارتخانه منعکس کرده ایم که در صورت امکان از طریق وزارت اقتصاد و دارایی پیگیری خواهیم کرد. و بورس به مشکل افرادی که قصد خرید سقف کمتر از مبلغ تعیین شده در بورس را دارند حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چندین معاونت در حال انتقال به وزارت صمت هستند، این روند ممکن است طولانی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید