مشکلات زرشک کاران و عدم خرید دام در خراسان جنوبی با وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد.


ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890501

خسروی اسفزار از مشکل زرشک کاران، از مشکل امنیتی عدم تحقق خرید دام حذفی در خراسان جنوبی در نشست نمایندگان مجلس با وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، مذیم و خوسف در شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در در این جلسه یادآوری کردم که 95 درصد زرشک دنیا در خراسان است. جنوب تولید می کند و معیشت حدود 45 هزار خانوار در استان به این مهم پیوند خورده است.

وی به مشکلات زرشک‌کاران خراسان جنوبی در آن سال‌ها اشاره کرد و افزود: از وزیر جهاد کشاورزی خواسته‌ام از این پس برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد تا در چند هفته آینده که زرشک تازه وارد افتتاح می‌شود، کشاورزان با مشکلات کمتری نسبت به برداشت و فروش این محصول استراتژیک استان برخورد خواهند کرد.

خسروی اسفزار در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی به موضوع خرید دام حذفی در استان پرداخت و اظهار داشت: امروز در خراسان جنوبی خرید دام حذفی به یک موضوع امنیتی تبدیل شده است، هرچند وزیر در هفته گذشته این قول را داده بود. برای خرید این دام ها از وزیر جهاد کشاورزی درخواست عاجل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید