مشکلات مالی گریبانگیر همه تیم های نفتی است

مشکلات مالی گریبانگیر همه تیم های نفتی است

تیم صنعت نفت آبادان روز گذشته در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر با نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 3 بر یک آلومینیوم اراک را شکست دهد. احمد گوهری دروازه بان جوان تیم صنعت نفت در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی فوق العاده خوبی بود و همه بازیکنان به دنبال برد بودند و خدا را شکر توانستیم با تاکتیک خوب پیروز شویم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم. بازی . .

وی ادامه داد: بچه ها خیلی خوب بازی کردند و بسیار قوی و پر انرژی بودند و ما خیلی دوست داشتیم در این مسابقه پیروز شویم و بازی بسیار مهمی برای ما بود. کادرفنی و بازیکنان سخت کار می کنند و خدا را شکر توانستیم این مسابقه را ببریم. سه امتیاز این دیدار حیاتی بود که موفق شدیم آن را بگیریم.

دروازه بان صنعت نفت با بیان اینکه تاکنون چیزی در خصوص وضعیت مالی این تیم دریافت نکرده اند، گفت: وضعیت مالی تیم مشخص است. هفته سیزدهم است و چیزی دریافت نکرده ایم اما تلاش می کنیم و به روزهای بهتر امیدواریم. مشکلات بالادستی و وزارتخانه است و بندها و تبصره هایی که بر صنعت نفت و اکثر خدمه نفت تاثیر می گذارد همین مشکل را دارد. قرار بود هفته پنجم را بگیریم اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی درباره دیدار هفته آینده صنعت نفت و مس رفسنجان نیز توضیح داد: تیم رفسنجان تیم خوبی است و مهره های خوبی دارد و نتایج خوبی هم کسب کرده و اکنون در رده پنجم جدول قرار دارد. قطعا بازی سختی داریم اما همچنان منتظر اتفاقات خارق العاده هستیم و امیدواریم در بازی بعدی هم اتفاقات خوبی داشته باشیم.

گوهری در پایان در پاسخ به سوالی درباره آینده صنعت نفت در این فصل گفت: ما بازیکنان، کادرفنی و مدیریت همه تلاش می کنیم و امیدواریم اتفاقات خوبی برایمان بیفتد. همه ما منتظر اتفاقات خوب در آینده هستیم و به روزهای بهتر امیدواریم.

دیدگاهتان را بنویسید