مشکلات ما بی پایان است. دست درازی می کنیم/ استاندارد لولای پنجره حمل و نقل پرسپولیس را رعایت می کنند!


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811705

باشگاه به دلیل مشکلات مالی با مشکلات مشابهی مواجه است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شاید به دنبال این هستند که ببینند استاندارد لولاهای ما که اینقدر باز و بسته می شود هنوز قوی است یا خیر؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه جلسه همدردی با پیشکسوتان این باشگاه گفت: خیلی خوشحالم که باشگاهی را که از کودکی طرفدارش بودم هدایت می کنم. پرسپولیس در چند دهه اخیر مشکلات زیادی داشته است اما شاید بزرگترین مشکلات تمام دوران مربوط به همین دوران باشد. فضایی که می توانیم از آن پول دربیاوریم اسپانسر، لباس، زمین و… است، اما وقتی دست به کار شدیم، دیدیم که همه قبلاً آن فضا را داده اند و پول را گرفته اند.

وی ادامه داد: امیدوارم در این مدت که در خدمت موفق هستیم فضای جدیدی ایجاد کنیم. در این 30 روز خدمت به باشگاه بخشی از این فضا ایجاد شد اما می دانید که مشکلات باشگاه تمام نشده است. همه هواداران و عاشقان پرسپولیس متوجه شدند که از همان ابتدای ورودمان با مشکل پنجره های بسته مواجه بودیم. اولی را پیدا کردیم و دومی را بستیم، سپس اوساگونا و بازیکنان محلی را داشتیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «شاید جالب باشد که پنج شنبه پنجره را باز کردیم، اما صبح جمعه زنگ زدند و گفتند پنجره دوباره بسته است!» گفتم حالا که همه دفاتر بسته است چطور می توانند ببندند. پنجره؟ حالا از طریق آخرین پنجره کار کنید. شاید به دنبال این هستند که ببینند استاندارد لولاهای ما که اینقدر باز و بسته می شود هنوز قوی است یا خیر؟

وی اذعان داشت: ما یکسری مشکلات را حل کرده ایم اما با انباشت مشکلاتی مواجه هستیم که بیشتر آنها مالی است. با گربان زاده جلساتی داشتیم و در اینجا جا دارد از محبت و زحمات او تشکر کنیم. در آن یک ماهی که به پرسپولیس آمدم. هفته ای 3 تا 4 روز با حضور ایشان یا وزرای اقتصاد در وزارت ورزش و اقتصاد هستیم تا به دنبال راهکارهای لازم برای خصوصی سازی باشیم.

درویش در این خصوص تاکید کرد: امیدوارم پس از 40 سال کار و ایمنی این طرح برای این باشگاه ها ایجاد شود. پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی با این مشکلات مواجه است. مطمئنم با طرح ساماندهی خصوصی سازی مشکلات مالی حل خواهد شد و پرسپولیس به جایگاهی که شایسته آن است در آسیا خواهد رسید. این جز با همدلی و همدلی همه اعضای خانواده پرسپولیس امکان پذیر نیست. وقتی اعضای این خانواده بتوانند سیاست ورزش کشور را مشخص کنند، اگر همه دست به دست هم بدهیم، همه مشکلات پرسپولیس حل می شود و روزهای طلایی خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: دست حاجت را به سوی همه بزرگان پرسپولیس و هرکسی که می تواند به ما کمک کند دراز می کنیم، مشکلات بیشتر برای قهرمانی آسیا. این امر با حمایت و تشویق همگان امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید