مشکلات کشور با خشونت حل نمی شود


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913539

امام جمعه شهر یاسوج گفت: امروز با تحریفات اتفاقات ماه های گذشته را به گردن نظام می اندازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس امام یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر، زائران را به تقوای الهی فراخواند و گفت: تقوا عاقلانه ترین و بهترین راه برای سفر به سوی خداوند متعال است و اگر تقوا از بین برود، این بار در مسیر خوبی قرار نخواهیم گرفت. ما مردی را به بهشت ​​خواهیم برد و او از جهنم دور خواهد ماند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه خداوند متعال راه بهشت ​​و جهنم را نشان داده است گفت: نفس و شیطان راه انسان را به گونه ای جلوه می دهد که انسان را به جهنم می برند.

آیت الله حسینی به سالروز تاسیس بسیج مصطفین اشاره کرد و گفت: فرمان کلی بسیج در 14 آذر صادر شد تا مردم در جنگ تحمیلی با ورود، امنیت، جنگ، خدمت و آبادانی کشور را دنبال کنند. بسیج و تفکر مردمی در جنگ از نقشه های دشمن خنثی شد تا انقلاب را از بین ببرد و کشور را تجزیه کند.

امام جمعه یاسوج بر نقش مردم در همه صحنه ها تاکید کرد و ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی توطئه ها و دشمنی های مختلفی علیه ملت ایران صورت گرفته است که حضور و نقش آفرینی مردم باعث مخالفت آنها می شود. این حمله، اگر به وقتش امیر باشیم، اگر مردم نباشیم، حکومت در غیاب مردم فایده ای ندارد، امام حسن و امام حسین علیهماالسلام به شهادت رسیدند، زیرا دنیا نباید با معجزه اداره شود. با ابزار و اعمال دنیوی با تأکید بر نقش مردم و تکیه بر تعالیم خداوند حکم می کند.

وی به تحریف و جعل حدیث اشاره کرد و گفت: در زمان حضرت علی علیه السلام تحریف و جعل حدیث علیه ایشان مورد هجمه قرار گرفت تا مبانی دینی و ارزش های الهی را مخدوش کنند. ترکیبی از دشمن باعث ایجاد بدبینی در افکار و عقاید مردم می شود.

امام جمعه یاسوج یکی از مهم ترین دلایل حمله دشمن به انقلاب اسلامی را نتیجه پیشرفت بر اساس ارزش های دینی دانست و ادامه داد: امروز با تحریفات نظام را مقصر حوادث ماه های گذشته می دانند.

آیت الله حسینی تصریح کرد: تلاش های مختلفی برای تکمیل پروژه های عمرانی در حال انجام است و بعضاً کمبودهای ناشی از اعتبار مشکلاتی را ایجاد می کند و در این شرایط برخی از مردم همه خدمات را زیر سوال می برند.

وی با پرهیز از ناتوانی رژیم پهلوی در خدمت به مردم، تاکید کرد: استان کوگیلویه و بویراحمد در زمان پهلوی از ابتدایی ترین امکانات محروم بود اما عده ای با تحریف در صدد نابودی این رژیم هستند.

آیت الله حسینی اغتشاش و تخریب اموال عمومی را خواسته دشمن می داند و می گوید: آشوب و آتش زدن راه حل مشکلات نیست، خواسته دشمن است.

وی افزود: حتی اگر عده ای دین و ولایت و انقلاب را قبول ندارند و به صرف ایرانی بودن باید به پیشرفت ایران کمک کنند و بدانند که مشکلات کشور با تحریک حل نمی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید