مشکلات کنونی کشور مانند دفاع مقدس باید پیام اقتدار مردم ایران و جهان اسلام باشد.


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912962

امام جمعه موقت تهران گفت: مشکلات امروز کشور مانند دفاع مقدس باید پیام اقتدار برای مردم ایران، منطقه و جهان اسلام باشد. امیدوارم ملت ایران با عقلانیت راه را برای ایجاد قدرت و نیروی دیگری هموار کرده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران در مراسم تکریم و معارفه استاندار تهران گفت: از خدمات ارزنده و زحمات بی دریغ آقای منصوری در دوران مدیریت استان تهران تشکر می کنم. در طول سالیان متمادی ویژگی های متعددی را در ایشان دیده ایم که از جمله آن ویژگی ها، انگیزه جدی برای درک مشکلات و تلاش موثر و مستمر برای برون رفت از تنگناها، صداقت و درستکاری مورد انتظار یک مدیر جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امیدواریم با اراده بیشتر و درک موثرتر از مشکلات کشور و نگاه کارشناسانه به عنوان معاون و مشاور رئیس جمهور در مسئولیت جدید خود موفق تر باشد در سمتی که بتواند برای ایرانیان امیدوار باشد. ملت .

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزیر کشور برای انتخاب آقای فهاری تشکر می کنم. فردی با تجربه و درک لازم برای شناخت مشکلات و یافتن راه برون رفت از مشکلات که امیدوارم پیام امید، نشاط و تلاش برای کشور، استان تهران و شهروندان و الهام بخش آرامش باشد. و حرکت به سمت افق های روشن.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی مدیریت دولتی امروز زندگی روزمره است. از استاندار تهران می‌خواهم چند ساعت وقت بگذارد و چشم‌اندازهای بلندی از آینده داشته باشد. بی شک کوته فکری زیان دولت است. مدیران الگوهایی را برای افراد ایجاد می کنند. البته این الگوسازی باید با رفتارشان باشد نه با حرفشان، البته مردم محصول ما هستند و هر جا مشکلی دیدیم باید به خودمان برگردیم.

وی بیان کرد: تصمیماتی که امروز باعث افزایش مدیریت و مشکلات آینده می شود قطعا منشأ مشکلات فعلی است. ما نباید تصمیم بگیریم که امروز وقتی مجلس را ترک می کنیم مورد تشویق قرار بگیریم، بلکه باید تصمیم بگیریم که نیم قرن دیگر ما را تشویق کنند. مشکلات امروز کشور مانند دفاع مقدس باید پیام اقتدار مردم ایران، منطقه و جهان اسلام باشد. امیدوارم ملت ایران با عقلانیت راه را برای ایجاد قدرت و نیروی دیگری هموار کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید