مشکلی در تامین کالاهای اساسی در کرمانشاه وجود ندارد/کاهش تخلفات و جریمه اصناف


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916175

محمدرضا عباسی گفت: مشکلی در خصوص تامین کالاهای اساسی در بازار استان کرمانشاه وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد درباره آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها و بازرسی از واحدهای صنفی گفت: مشکلی در خصوص تامین کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد. استان کرمانشاه و حتی در مواردی با کالاهای مازاد.

وی افزود: همچنین قیمت مرغ از کیلویی 63 هزار تومان در استان کرمانشاه به 53 هزار تومان رسیده است و این امر تولیدکنندگان را متضرر کرده است.

عباسی تصریح کرد: برای جلوگیری از گران فروشی نظارت بر تولید و توزیع کالاهای مختلف از کارخانه ها و مغازه های تولیدی تا سطح عرضه در حال اجراست.

معاون توسعه بازرگانی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با کاهش قیمت مرغ و گوشت هیچ محصول گران قیمتی در این حوزه وجود ندارد.

عباسی از تقویت نظارت بر نانوایی ها خبر داد و گفت: تقویت نظارت بر نانوایی ها نیز با نصب سامانه هوشمند اجرا شده است تا نانوایان با میزان آرد یارانه ای عرضه شده نان بپزند و نان به دست مصرف کننده واقعی برسد.

وی افزود: پس از تقویت نظارت بر نانوایی ها، میزان تخلفات صنفی نسبت به سه ماه قبل کاهش یافته است که آمار روزانه مصرف آرد نانوایی ها و میزان پخت آن مشخص است.

عباسی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد بازرسی ها، تخلفات صنفی و جریمه ها کاهش یافته است.

معاون توسعه بازرگانی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر قیمت ها ادامه دارد.

عباسی از مردم برای اعلام تخلفات درخواست همکاری کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفات را گزارش کنند تا در اسرع وقت اقدام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید