مشکل آبرسانی 45 منزل مسکونی در شهرستان آجین حل شد


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910289

محمود فیروزبخت گفت: 45 منزل مسکونی در آجین در هفته جاری با مشکل آبرسانی مواجه شدند که با ایجاد شبکه جدید خطوط انتقال آب شرب به این مناطق، در مدت 48 ساعت این مشکل برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; محمود فیروزبخت بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به مشکلات و خرابی های مداوم در شبکه لوله کشی 45 خانه مسکن شهرستان آجین در این هفته گفت: در همین راستا با پیگیری جدی مدیرعامل، معاون و همکاران پرتلاش شرکت آب در اقدامی جهادی طی 48 با راه اندازی شبکه جدید خطوط انتقال آب شرب به این مناطق، مشکلات ساکنان این منطقه پس از چند سال برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر در شهرستان آجین برطرف شد..


وی تصریح کرد: پروژه احداث پارک روستایی روستای لک لک از توابع پیرسلمان توسط مدیر روستا با اعتبارات مربوط به درختکاری و محوطه سازی و جدول گذاری در دستور کار قرار گرفته است..


شهردار پیرسلمان اسدآباد افزود: پس از پیگیری های فراوان ساخت و ساز و تکمیل پروژه سرویس بهداشتی در منطقه امامزاده و تالاب منطقه گردشگری پیرسلمان که می تواند نقش مهمی در جذب گردشگر و توسعه گردشگری در یک منطقه داشته باشد. اعتبارات مربوطه از بسیج سازندگی استان همدان به سپیدرود ‌.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید