مشکل اصلی ما تعداد وزنه برداران/نوجوانانی است که تمایل به کسب مدال دارند


ساعت: 00:59
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914118

جدول رده‌بندی نهایی تیم وزنه‌برداری نوجوانان از نظر سرمربی؛

سرمربی تیم وزنه برداری جوانان گفت: مشکل اصلی ما تعداد وزنه برداران مستعد جوانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی پانزوان سرمربی تیم وزنه برداری جوانان در خصوص برگزاری اردوی جوانان در نی ریز فارس گفت: علیرغم اینکه اولین اردو را برگزار می کنیم و بیشتر بچه ها ملی پوش اولی هستند. اردوی تیمی وجود دارد، اما در میان آنها چهره های با استعداد زیادی وجود دارند که می توانند از مسابقات جهانی مدال کسب کنند.

پانزوان تصریح کرد: مشکل اصلی ما تعداد وزنه برداران مستعد در رده نوجوانان و جوانان است که می توانند در مسابقات جهانی و میادین بین المللی شرکت کنند. حل این مشکل نیازمند حمایت فدراسیون از سوی هیئت های استانی و جذب استعدادهای جدید است که قطعا زمان بر است و رسیدن به شرایط بهتر سه تا چهار سال زمان می برد.

وی با اشاره به آمادگی 80 درصدی 13 نوجوان حاضر در اردو، درباره برنامه های خود برای تیم جوانان توضیح داد: تاریخ مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان هنوز مشخص نشده است، اما طبق شنیده هایم اواخر فروردین ماه خواهد بود. یا اوایل اردیبهشت سال آینده و انتظار نمی رود که اگر تاریخ چند ماه جابه جا شود، یکی دو هفته زودتر یا دیرتر برگزار شود. بنابراین زمان کافی برای آماده سازی تیم داریم. در لحظه اردوی اول برای اصلاح خلاءهای فنی و نقاط ضعف تکنیک بچه ها برنامه داریم و در ادامه بیشتر روی استقامت تاکید خواهیم کرد.

پانزوان درباره شناخت تیم اصلی و نحوه ارزیابی افراد گفت: فعلا چیزی نمی توان گفت چرا که اول از همه ورزشکار باید سالم باشد ارزیابی کیفی. وقتی به تعداد افراد رسید، کل تیم را می فرستیم.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی بوسان ادامه داد: باید چندین مرحله برای ثبت رکورد داشته باشیم و امکان دارد بچه های وزنه زد در المپیک به اردوها دعوت شوند. در هر اردو یک یا دو نفر را در کنار این ترکیب قرار می دهیم تا برای سال های آینده آماده شوند.

پانزوان آخرین سخنان خود را به دست اندرکاران ایجاد اردوی جوانان تقدیم کرد و گفت: شرایط اردو از هر نظر خوب است و این مرهون تلاش شبانه روزی فدراسیون وزنه برداری به ویژه دکتر دکتر است. انوشیروانی و بهداد سلیمی عزیر و همچنین مردم.» از ورزشکاران و مسئولان عزیز استان فارس، از استاندار، نمایندگان و شهرداری که زحمات زیادی کشیدند و برای داشتن بهترین شرایط در اردو سنگ تمام گذاشتند، تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید