مشکل بزرگ آبی پوشان مشخص شده است

مشکل بزرگ آبی پوشان مشخص شده است

سامان فلاح پس از شکست پیکان مقابل گلگهر سیرکان در میکس زون در ورزشگاه پاس کوامین گفت: بازی را خوب شروع کردیم. از همان دقیقه اول فشار آوردیم. از روی ضربه ایستگاهی گل زدیم. این میدان نیز به گونه ای است که می توان از ضربه ایستگاهی گل زد. در محوطه جریمه کاوامین ضربه های آزاد زیادی دریافت کردیم. عرض این زمین کوچک است و توپ های مستقیم وارد دروازه می شوند.

وی ادامه داد: موقعیت های زیادی داشتیم. در دو سه موقعیت از 6 پا نگذاشتیم، توپ را به تیر دروازه حریف زدیم. برای گلزنی باید روی تیم کار کنیم. انشاالله در هفته های آینده جبران خواهیم کرد.

مدافع پیکان درباره قضاوت این دیدار تاکید کرد: قضاوت کم به ضرر تیم های 1-0 است. البته بازی داور بد نبود، گل دوم گل گهر به درستی آفساید اعلام شد.

فلاح درباره دیدارش با کی روش استنلی در زمین گفت: دیدار خاصی با کی روش استانلی نبود، نباید می باختیم و امیدوارم در هفته های آینده جبران کنیم.

مدافع همیشگی تیم ملی امید درباره وضعیت این تیم اضافه کرد: قبل از مسابقات لیگ یک تورنمنت برای تیم امید در نظر گرفته شده بود اما اکثر باشگاه ها بازیکن ندادند و تیم به مسابقات نرفت. امیدوارم رئیس جدید فدراسیون فوتبال زمینه مادی را فراهم کند تا بعد از مدت ها این تیم شگفتی ساز شود و راهی المپیک شود.

فلاح درباره وضعیت مهدوی کیا گفت: من با آقای مهدوی کیا ارتباطی نداشته ام. خداوند آقای مهدوی کیا را حفظ کند. او در کشورهای اروپایی تحصیل و کار می کند. امیدوارم آنها را حفظ کنند و با برنامه ریزی بهتری به المپیک برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی فوتبال دعوت شده است، افزود: فدراسیون با باشگاه صحبت کرد و مدارک من را گرفت. منتظریم ببینیم فدراسیون و تیم ملی دعوتم را به من اعلام می کنند یا خیر. امیدوارم تیم ملی فارغ از اینکه چه کسی دعوت شود، نتایج خوبی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید