مشکل بزرگ استقلالی ها; آیا استقلال فکر می کرد کار آسانی است؟!

مشکل بزرگ استقلالی ها;  آیا استقلال فکر می کرد کار آسانی است؟!

محسن یوسفی درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان گفت: احساس می کنم با تساوی پرسپولیس، استقلال آرام بازی کرد که بسیار خطرناک بود. همین موضوع باعث شد تا استقلالی ها مطمئن باشند و او در هر دقیقه از بازی استقلال مقابل پیکان دچار مشکل شد. موقعیت های خوبی برای پیکان ایجاد شد و مشخص بود که استقلال دچار مشکل شده است.

وی ادامه داد: پیکان از ابتدای مسابقه تیم خوبی را به نمایش گذاشت و مشخص بود که با برنامه وارد زمین شده است. پیکان بعد از 10 نفره شدن استقلال این تیم را بسیار نگران کرد. البته استقلال در ابتدای نیمه دوم خوب بازی کرد اما در جریان بازی تیرها خطرناک بود و استقلالی ها خوش شانس بودند که نتیجه مساوی شد. البته این تساوی نتیجه بدی نبود چرا که فاصله با پرسپولیس حفظ شد و امیدوارم این تیم در هفته های آینده احساس خطر بیشتری کند چرا که در صورت شکست در دیداری، قهرمانی آنها به خطر می افتد.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: حریفان استقلال در جدول شرایط خوبی دارند و حتی پیکان هم استقلال را به دردسر انداخته است این نشان می دهد استقلالی ها باید توجه داشته باشند و به جایگاه حریفان در جدول نگاه نکنند. اگر کیفیت تیم پایین بیاید حتما مشکل دارند و باید در تمرینات این مشکل را حل کنند. از نظر فنی فاصله بین تیم ها بسیار کم است و در هفته های اخیر همه آن را دیده اند.

وی ادامه داد: استقلال با توجه به حساسیت بازی ها در چند بازی به سختی پیروز شد. فاصله استقلال تا پرسپولیس خیال استقلالی ها را راحت می کند و آن را خطرناک می کند. کار آسان تلقی می شود و این مشکلات زیادی را برای یقه آبی ایجاد می کند. امیدوارم کادر فنی متوجه این مشکل باشند تا در لیگ امتیاز از دست ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید